Hoi allemaal, Morgen is het eindelijk zover, dan mogen we naar de vk. Wil heel graag, maar ook helemaal niet gaan. Ben na mijn miskraam zo bang omdat ik nu weet dat de eerste echo niks zegt. Morgen zou ik volgens mij zelf 7 weken zijn, dan zou er een hartactie zichtbaar moeten zijn. Ben gewoon heel nerveus en probeer allerlei dingen te doen om mijn gedachtes af te leiden. Maar dat is ook moeilijk, ben s'ochtends echt zo misselijk, overgeven en last van de borsten dat je daar niet echt vrolijk van wordt en s'middags ben ik doodop van het hangen en niets doen. Mijn zoontje gaat s'middags nog naar bed en ik ga dan ook het bed in. Kortom zit totaal niet op die roze wolk Gr Samantha
Ach, Gerritsen, ik kan je goed begrijpen. Eerst de blijdschap van de positieve test, en naarmate de weken voorbij gaan ga je nadenken en slaat de twijfel toe. Ik hoop op een goede echo voor je morgen! Dat is vast het begin. Een hartje zien kloppen is sowieso fijn. Sterkte wijffie, en morgen rond deze tijd hopelijk toch helemaal blij!
ik duim voor je dat alles goed mag zijn, erg he? die nervositeit.. tot aan de echo van vorige week had ik die ook, nu ook nog.. heel raar. maar het zat bij mij echt goed.. hartje klopt stevig en kindje was qua grootte goed en zat op de goede plek. met 10 en halve week mogen we naar de gyn en denk zelf dat we dan nog een echo krijgen (hoop het althans )
Hey, dit heb ik ook! Ik ben nu denk ik 8 weken zwanger en eigenlijk zouden we pas over 2 weken een echo krijgen. Maar ik maak me ook om alles druk, het is onze 2de kindje, maar ik voel me weer net zo onzeker als de vorige keer. Het enige wat je hebt is een positive test, en wat kwalen, maar that's it!! Ik heb de vk gebeld, en het uitgelegd, nu mogen we zometeen komen om 10 uur. Ik ben zo blij, maar ook zoooo bang, straks leeft de baby niet, of zit het niet goed of noem maar op!! Nog even geduld, dan hebben we rust en kunnen we genieten!
Ik heb gisteravond mijn echo gehad en blijk 1 week minder ver te zijn. Na mijn miskraam ben ik natuurlijk ontzettend bang. Is het wel goed of niet ? Harte klopte goed. Vanochtend werd ik helemaal overstuur wakker, kan er maar niet van genieten, had zo graag precies zo ver zwanger te zijn of verder dan ik dacht, maar niet achteruit gezet te worden. Baal er gewoon van, de 17e krijgen we nog een echo. Gr samantha
Kan me voorstellen dat je bang bent, maar goed nieuws er is hartreactie. Zelf dacht ik na de eerste echo ook verder te zijn, maar ben een paar dagen teruggezet. Eitje heeft er langer over gedaan om zich in te nestelen.
Ik kom net terug van de echo, blijk ook nog niet zo ver te zijn als gedacht. Vk zegt ongeveer 6 weken. Maar ze hadden geen inwendige echo, dus heb een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor as dinsdag. Maar 1 ding was wel fijn, ze zag iig wel dat ik zwanger was. Dus toch een klein beetje bevestiging.
Ik ben ook een week terug gezet (al had ik zelf wel een vermoeden minder ver te zijn) en toch al bijna 14 weken zwanger... het wil dus niks zeggen! Even de volgende echo afwachten! Succes!
Vandaag mijn tweede echo gehad en deze was goed. Hartje klopte goed en het vruchtje is 1,7 cm lang. Was een week teruggezet, maar nu weer vooruit gezet. Dus ben 8,2 dagen zwanger precies volgens mijn laatste menstruatie. Ga nu de ladder opklimmen voor die roze wolk. Nieuwe echo heb ik op 6 oktober om 19:30 uur Allemaal bedankt Gr Samantha
Om 12:00 uur krijg ik een echo, ben nu iets meer dan 10 weken. Omdat ik zo onzeker ben krijg ik nu wekelijkse echo's en vanmiddag dus ook. Hoop echt dat alles goed zit, deze week gaat het over naar de moederkoek en dat is toch ook wel weer heel spannend. Waarom ik zo onzeker blijf ik weet het niet, ja door die vorige keer dat het mis ging. Gr Samantha
gerritsen, kijk even naar mijn onderschrift.. heel herkenbaar denk ik he? ik maakte me ook gigantisch veel zorgen.. de laatste echo heb gehad met 9.5 weken en toen werd ik 2 dagen vooruit gezet naar 10w.. sinsdien geprobeerd met een angelsound iets te horenmaar dat was geen succes.. ik kon 2 keer terug naar de kijkshop en uiteindelijk kreeg ik het geld terug omdat het licht niet eens meer aanging.. ik ben afgelope maandag 11.3w naar de babyplanet gereden en heb hem daar gekocht.. toen hoorde ik het hartje meteen en nu luister ik iedere dag heel even.. soms een beetje zoeken maar ik voel me goed.. en ik ben sindsdien echt veel positiever geworden.. as maandag hebben we de 12w echo zonder nekplooimeting.. die willen we niet.. ik wil geen kansberekeningen.. ik wil geen vruchtwaterpunctie.. ( het idee dat het daardoor fout kan gaan terwijl je later te horen krijgt dat het een gezond kindje was brrr) en ik wil eindelijk meer genieten zonder al te veel zorgen.. Ik hoop voor jou dat je net als ik in een wat rustiger vaarwater komt na de echo.. ik riep altijd voor elke echo dat we ons er maar beter op konden voorbereiden omdat het mis was.. ook omdat ik niet misselijk was.. Met zoveel goede echo's zal het echt goed gaan nu.. hopelijk kun je snel in je buikbaby gaan geloven.. heel veel succes en vooral pezier vandaag als je hem nog even mag bewonderen!
hoi, Dank je voor je woorden, Echo was helemaal in orde, dinsdag mogen we nog een keer want dan heb ik mijn intake gesprek. GR Samantha
Wat fijn om te horen dat alles goed is.! Ik ben ook heel bang voor de eerste echo. In juli ook een mk gehad en ben nu weer 5 weken zwanger. Aan de ene kant super blij aan de andere kant zo onzeker of alles wel goed zou gaan. Vandaag het ziekenhuis gebeld voor afspraak echo, kon dinsdag a.s al terecht en zou dan 5.5 week zijn. Ik dacht laat ik em maar een weekje later zetten zodat er misschien al hartactie te zien is..Nu denk ik had ik de afspraak toch maar eerder gedaan want misschien ben ik dan wat minder onzeker. Wat zouden jullie hebben gedaan?