Met de echo was al duidelijk geworden, dat ons mannetje waarschijnlijk grote voeten heeft. Toen was de voet 4 cm en de dijbeen ook. Nu is het normaal dat de dijbenen nog niet in verhouding zijn, maar dit was wel opvallend werd gezegd. Als ik sokken heb gekocht, is hij er al snel weer uit. Hij heeft echt grote zeilers haha. Vanmiddag weer ff snel op stap geweest voor sokken voor het mannetje. Maat 12 tot 18 maanden past goed. Het verbaast mij niet dat hij er snel uit is gegroeid! Ik ben benieuwd hoe groot deze jongen gaat worden. Het is een stevig gebouwd mannetje. Niet vet, nee echt een pittig mannetje.
martijn draagt zelfs gewone jongens sokken want zelfs die van 12-18 maanden zitten hem niet meer lekker. daarmee bedoel ik dus de sokken van de hema. ik heb bij andere winkels ook 'gewone' maat sokken gekocht en die zaten ook goed dus tja je bent niet de enige hihi. ben benieuwd wat voor maat hij krijgt met schoenen.
Hier was dat ook zo in het begin. Maat 86-92 sokken en dan was de kledingmaat 68.. Inmiddels lijkt het redelijk bijgetrokken, hij zit bijna op een normale maat.. Hij had de bij geboorte al opvallend grote voeten en handen trouwens. Maar beide zijn dus wel bijgetrokken.
De sokken die ik dus vandaag gekocht heb, kan ik al aan zien dat dit niet heel lang gaat duren. TJonge jonge. Het gaat rapido hoor. Wel geinig
Mijn zoontje had dat ook met de sokken maar of hij een grote maat heeft, weet ik niet. Met 1 jaar heeft hij schoenmaat 20-21
Mijn zoontje had ook met 6 maanden sokken aan voor 12-18 maanden. Zijn eerste schoenen kreeg hij met een jaar maat 21. Inmiddels heeft hij nu maat 24, maar het is net zoals Deepfreeze zegt, in verhouding.
Zou het echt een jongens-ding zijn, grote(re) voeten? Bij ons werd met de 20 weken echo nl ook gezegd dat ons kindje opvallend grote voeten heeft, maar we wilden het geslacht niet weten, dus daar zitten we nu constant nog naar te gissen Ik roep steeds dat het wel een knul MOET zijn vanwege de grote voeten, hahaha! Maar 't zou dus nog echt zo kunnen zijn ook?? Grappig
Hier ook een jongen met grote voeten. Hij draagt nu maatje 25 en ze groeien heel hard, maar hij is zelf ook heel groot en zijn papa heeft maatje 46, dus verwacht ook niet dat hij kleine voetjes krijgt.
Justin liep ook altijd een maat sokken voor, kon ook na de geboorte bijna niet in zn newborn slofjes... Hij is nu 15 maanden en heeft maat 21/22.... (maar ik ken een jochie van 15,5 maand die maat 24 heeft, kind is ook wel extreem groot)
Hier ook een kind met grote voeten Heb het eigenlijk al een tijdje niet meer gemeten. Hij ligt nu op bed maar zal het straks weer eens doen.
Haay haay Hier oowk grote voeten,, Zal als hij straks wakker word eens meten hoe groot ze zijn Laat het dan weten,, Liefsz
Hahahaha, mijn meisje had juist hele kleine voetjes!!! Ze heeft toen ze net geboren was, nog de baby born sokjes aangehad Die had mijn vader gewoon in een speelgoedwinkel gekocht haha Nu is het wel aardig bijgetrokken.. Maat 74 is nog nét iets te groot..
finn heeft met 8 maanden al schoenmaat 20/21..!!! dus ook hier big boy, en ook hier niet vet, maar pittig en grof... Ik haalde de sokken van bambino bij kruitvat, die zijn super, maar daar past ie inmiddels niet meer in, gaan tot 12 maanden...dus op zoek naar andere goede sokken...
hier ook een meisje met kleine voetjes, we hebben nog steeds de 6-12 maanden sokjes aan, die beginnen nu wel aan de krappe kant te worden. Schoenen heeft ze maatje 18-19, erg lastig want die hebben bijna allemaal nog leren zooltjes en daarmee kan ze met dit natte weer niet buiten lopen. Dus ook kleine voetjes is niet echt handig. Maar vreemd is het niet want ik heb ook maar maat 36-37.
Heb net even gemeten. Zijn voeten zijn van het topje van zijn grote teen tot aan de hielen: 12 cm! Welk schoenmaat is dat?
Haay haay Haha heb net de voeten gemeten en die zijn 11 cm!! vanaf de grote teen tot de hak had ze nog niet zow groot verwacht lol Liefszs
Ik geloof dat mijn zoon ook grote voet leeft haha, heeft nu maat 21 maar is bijna toe aan maat 22. Maar mijn zoon is zowiezo een lang mannetje, vanaf de geboorte al.
Hier een meisje met grote voeten toen ze werd geboren, maar nou is het wel recht getrokken. Ze past nu nog net 19-21. En sommige maten kloppen echt niet op sokken hoor, je kan ze beter bij de voetjes houden. En die schattige newborn sokjes in die doosjes nou die paste hier mooi niet hoor toen ze werd geboren.
Alyna leeft niet zozeer op grote voet, maar ik kan niet geloven hoe snel die voeten groeien joh! Begin van de zomer had ze 18-19 en nu heb ik vorige week maat 21 moeten kopen!