Is dit jullie wel eens overkomen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by annetske, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kuona

Kuona Fanatiek lid

Dec 7, 2007
    1,258
    6
    38
    Ik heb wel een paar maanden geleden mijn zoontje in de auto gezet met de sleutels in de auto en daarna de deur op slot gegooid. Ik was echt helemaal in paniek! Gelukkig was ik samen met mijn ouders en broer dus zij konden mij kalmeren. Ik heb mijn vriend gebeld en die is zsm mijn kant opgekomen (15 min). Ondertussen hebben we nog geprobeerd om de auto open te breken maar dat viel wel even tegen. (met hulp van een kerel vd garage in de buurt)
    Mijn zoontje vond het allemaal wel prima.
    Ik was overigens in staat om als eerste reactie het raam in te gooien ;) Gelukkig heb ik dat niet gedaan! (Komt een beetje door die verhalen van kinderen die vergeten zijn in de auto en dan overlijden. Maar dat is natuurlijk een totaal andere situatie)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    @Kuona, zoiets heb ik ook eens gehad. We waren aan het verhuizen en in het weekend gingen we steeds naar ons nieuwe huis. Ik had de cavia's en de kat in de auto, wil nog iets pakken binnen en doe (in het asowijkje waar ik woonde) snel even de auto dicht door het knopje in te drukken van de deur. Bleken mijn sleutels er nog in te zitten. Gelijk mijn man gebeld en de rest van de tijd bij de buren op de bank zitten wachten. Gelukkig was het niet zo warm die dag, anders zou ik een ruitje hebben ingetikt.

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha mijn zusje heeft haar vriend een keer per ongeluk in de slaapkamer opgesloten en is naar haar werk gegaan. (Er zat een slot aan de buitenkant van de deur door de vorige bewoners erin gezet en om te zorgen dat de honden niet in de slaapkamer gaan doen ze altijd de deur op slot als ze er niet zijn). Toen hij wakker werd moest hij via het balkon naar beneden klimmen en zichzelf met de sleutel binnen laten. Gelukkig had hij de sleutel bij zich haha.

4. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik vergeet na dit avontuur van gisteren nooit weer mijn sleutels of de dievenklem naar beneden te drukken als ik er even uitloop, ik heb mijn lesje wel geleerd haha. Ik was blij dat mijn zoontje in de woonkamer zat trouwens, want als hij in de gang was geweest dan had hij vrolijk de onderste dievenklem er op gezet... Dan had ik dus wel een raampje moeten inslaan ;)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    sinds ik 1x de deur sleutelloos heb dichtgetrokken (gelukkig was tygho bij mn ouders) doe ik ALTIJD de klip erop zodat de deur niet dicht kan vallen...

6. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    is me gelukkig nooit over komen.
    als ik naar buiten ga neem ik of mijn sleutel mee of doe ik de bovenste klink van de deur naar beneden want heb wel is gehad dat ze de deur dicht deed en de onderste klink ook naar beneden had gedaan, maar toen was me man thuis.

Share This Page