is dit karma?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door lauri30, 4 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Is dit nou echt waar? Sorry ik kan dit gewoon niet geloven. Je hebt 2 jaar een affaire met een man, die 5 kinderen heeft bij 3 vrouwen?
    FF serieus dan ren je toch gillend weg? Welke vrouw wil een man met zoveel kinderen bij zoveel vrouwen? Dan is iets niet helemaal koosjer.
    Daarnaast heel vervelend wijffie, tis geen karma, maar eigen keuzes. Ik hoop dat je nu de juiste maakt en er wat van maakt voor beide kids, zonder afhankelijk te zijn van een man waar je niks aan hebt.
     
  2. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Een opmerking dat TS zich moet laten steriliseren is absoluut niet mijn stijl en ik vind het onnodig.
    Maar ik vind het totaal niet vreemd dat de reacties op haar topic zeer kritisch zijn en dat ze weinig sympathie krijgt. En ik vind dat die reacties er wel gewoon mogen zijn.
     
    Esila vindt dit leuk.
  3. crienatje

    crienatje Actief lid

    1 feb 2010
    344
    158
    43
    Kritiek moet je tegen kunnen als je hier iets plaatst.
    Maar kritiek is wat anders dan respectloos.
     
  4. crienatje

    crienatje Actief lid

    1 feb 2010
    344
    158
    43

    Dit dus
    (Zo kan het ook)
     
  5. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Uiteraard heeft TS geen baat bij uitbranders, maar wat Betsy zegt. Sympathie hiervoor vinden, is zeer ingewikkeld. Was best lastig om het nog zo te formuleren.
    Tis gewoonweg niet te bevatten, dat je als vrouw, jezelf zo laat meeslepen en niet meer in staat bent om te relativeren wat ook het beste is voor je eerste kind.

    Ik werk in de hulpverlening, dus maak niet anders mee. Maar die topics in alleen in zwanger😱 Het meeste is te treurig en zeer schril in contrast als je dit vergelijkt met het vruchtbaarheidsbehandelingen topic. Denk dat daardoor een hoop moeders hier niet zo mals zijn.

    Maar neemt niet weg dat TS ook een mens is en zij heeft meer baat bij constructieve oplossingen of tips.
     
  6. Penny123

    Penny123 Actief lid

    2 mrt 2017
    267
    145
    43
    NULL
    NULL
    Doordat je het idd in dit perspectief zet kan ik de reacties van sommige dames idd beter plaatsen.
     
  7. crienatje

    crienatje Actief lid

    1 feb 2010
    344
    158
    43
    Precies, we zijn allemaal mensen en iedereen maakt fouten.
    Elk met z'n eigen consequenties.
    Dit soort verhalen zijn inderdaad heel triest, zeker omdat er onschuldige kinderen bij betrokken zijn.
    Heb zelf meerdere vruchtbaarheidsbehandelingen achter de ruge en ken (helaas) die kant ook.
    Maar je moet in mijn ogen mensen wel in hun waarde laten, ook al ben je het niets eens met keuzes die ze gemaakt hebben.
    Uit haar vraag blijkt al dat ze weet dat ze fouten heeft gemaakt en zich schuldig voelt, niet weet hoe hier uit te komen. Een trap na is niemand bij gebaat.
     
  8. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    joh crienatje je valt in de herhaling
     
  9. Hommeltje

    Hommeltje Niet meer actief

    Wauw..Hoe egoistisch kun je zijn. Ik ben het met andere mensen eens, had je maar laten steriliseren. Arme kinderen.
     
  10. crienatje

    crienatje Actief lid

    1 feb 2010
    344
    158
    43
    Dus? Je kunt ook doorscrollen en niet verplicht om te lezen of reageren hoor.
     
  11. Droppie Drie

    Droppie Drie Fanatiek lid

    1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ik geloof niet in karma, wel in trollen!
     
  12. crienatje

    crienatje Actief lid

    1 feb 2010
    344
    158
    43
    😂😂😂😂😂😂😂👍🏻
     
  13. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    datzelfde kan ik ook tegen jou zeggen over respectloze berichtjes ;)
     
  14. crienatje

    crienatje Actief lid

    1 feb 2010
    344
    158
    43
    Je kunt jr maar ergens aan storen, beetje sneu....
     
  15. Emama

    Emama Bekend lid

    13 jun 2016
    792
    118
    43
    misschien heeft ze idd niet de slimste keuzes gemaakt maar je weet niet wat iemand heeft mee gemaakt in haar leven en waarom die keuzes zijn gemaakt (meestal om gelukkig te worden)
    kan me wel voorstellen als je in een ongelukkige relatie met geweld zit en er komt iemand voorbij die je van alles beloofd een leven zonder geweld gelukkig worden dat je daar dan voor kiest want als je in een relatie zit met huiselijke geweld dan kan je soms het gevoel hebben dat je er nooit meer uit kan komen



    maar denk wel dat hij jammer genoeg vreemd gaat ik zou gewoon me zaken beginnen te regelen om voor jezelf en je kindjes te gaan zorgen en selectiever gaan worden in een relatie aangaan met een nieuwe man ooit weer

    hoop dat het snel goed komt en je wel ooit heel gelukkig wordt met een goede man (want iedereen heeft recht op geluk) kies nu eerst voor jezelf en kinderen hoe moeilijk het ook lijkt (om het zonder man te moeten doen) maar het maakt je uiteindelijk alleen maar sterker spreek jammer genoeg uit veel ervaring

    sterkte xxx
     
  16. Chocochippie

    Chocochippie Niet meer actief

    Je hebt dus voor een relatie met hem gekozen omdat je nog een kindje wilde en niet vanwege hem?
    In principe heb je nu dus een relatie met een zaaddonor en is hij waarschijnlijk zijn zaad alweer aan het lozen bij een andere vrouw.
    Tsja dit is het gevolg van de keuzes die je gemaakt heb..
     
  17. Blinnie

    Blinnie Actief lid

    6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben 30, en ik neem het mijn moeder elke dag kwalijk dat zij bewust heeft gekozen zwanger te raken van een klootzak.

    Maar ik zou wel bij deze vent weggaan.
     
  18. Jla80

    Jla80 Bekend lid

    28 feb 2014
    780
    0
    16
    Wijze woorden.❤️

    Liefde maak soms blind. En de hoop dat een ander je gelukkig maakt (vooral in deze tijd/ generatie) is de laatste wat je moet dragen. Erken je fout en dwaling en focus nu op de toekomst. Wat er gebeurt is kan je niet meer terugdraaien. Zorg vooral dat je kinderen niet (meer/ langer) eronder lijden.
     
  19. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Tja, wat vind je respect. "Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor (of ontvangt van) iemand vanwege zijn kwaliteiten, prestaties of vaardigheden," zegt Wikipedia. Ik denk dat aanzien, eerbied of waardering wat teveel gevraagd zijn in dit topic...
    Iemand in zijn waarde laten is wat mij betreft wel belangrijk op een forum. Maar dat betekent niet dat je iemand niet mag vertellen dat ze iets verkeerd aangepakt hebben of niet meer zouden moeten doen. Tegelijkertijd mogen we wel ons best doen om zoiets te doen op een manier die die persoon in haar waarde laat... /offtopic
     
  20. truus81

    truus81 Bekend lid

    22 sep 2014
    778
    0
    0
    Zou je deze man uitkiezen als partner van je dochter in de toekomst? zou je hem daar goed genoeg voor vinden? Als het antwoord nee is moet je je afvragen waarom hij voor jou goed genoeg zou moeten zijn.
    Heb niet alles terug gelezen maar wens je vooral veel kracht bij het jezelf weer zoveel waard gaan vinden dat je kunt voelen dat je dit niet veel gaat brengen. Sterkte
     

Deel Deze Pagina