haha ja dank je... nou wordt ook wel gezellig hoor!! ik vind alleen persoonlijk 5 dagen wel lang..........dus heb er aan de ene kant zin in maar zie er aan de andere kant ook wel tegenop. ik ben nogal op mijn privacy gericht
Veel succes! En veel plezier! Mijn ding zou het niet zijn om 5 dagen lang met elkaar opgescheept te zitten.
tsja voor mij zou succes wensen nog te weinig zijn vrees ik! respect dus voor je! haha 5 dagen overleven!
Wooow vijf dagen Ik ren na vijf uur al nog net niet gillend weg en dat zijn ook nog eens alleen partner z'n ouders en broer + vriendin die elkaar telkens bijna inslikken.. Heeeel veel succes/sterkte en hopelijk toch ook wel plezier
Komt vast goed Wij zijn laatst ook een weekje met de hele schoonfamilie weg geweest en het was eigenlijk best gezellig Nu scheelt het wel dat ik redelijk goed met de schoonfamilie overweg kan en dat ik 1 dag naar school moest, maar het is me echt 100% meegevallen. Hopelijk heb je een leuke en gezellige week!
Nou gelukkig dat er meer zijn met deze gevoelens.... DANK JULLIE!!! vriend snapt het niet.. is toch gezellig met zn allen???? ja fijn maar niet 5 dagen. en het leuke is dat vanavond ook nog een verjaardag is van iemand van desbetreffende familie. (waarom plan je dat net 2 dagen voor je elkaar toch een week ziet) en je raadt het al, vriend moet en zal erheen......... aardig irritatie factortje. Ik opperde al om dan even te gaan met zn vieren, en dan rond 8 uur met zn vieren naar huis te gaan. (gisteravond heeft ie ook al gewerkt ) maar hij wil perse terug dan daarna. Dat wekt bij mij zulke irritaties op... trouw lekker met je zussen en moeder denk ik dan........... @#$#$%#%^$^& sorry ik heb geloof ik ontezetttend last van mijn hormonen deze week. ik zit niet lekker in mn vel
Het klinkt zowat als een survivalweek. Ha ha, maar ik begrijp het precies. Wij hebben dit jaar eerder bedankt voor een heel weekend. Ook om financiële redenen hoor, maar nee, ik ga liever met mijn eigen gezinnetje alleen.
Dat doen we hier gemiddeld twee keer per jaar. Wat hier helpt is ook eens wat met zijn tweeen te gaan doen en uk daar laten. Kom je ook eens aan elkaar toe. Geniet en haal een x extra adem