haaai lieve meiden! vanochtend dacht ik even de angelsound uit proberen kijken of ik een hartje kan ontdekken! met de 1e echo hebben we het hartje nog niet gehoord.. dus erg spannend of ik het zou vinden.. ben nu 8+1 weken zwanger! En vanochtend JA HOOR!!!!! een mooi galoperend paardje! En sterk hoorbaar ook! Ben zo trots als een pauw!! Want normaal is het best wel vroeg! maar dit is voor ons 4e kindje wat we verwachten dus erg bijzonder om het nu al te ontdekken.. Al is het ook altijd weer even slikken omdat ik met dit apparaat ook ontdekte dat ons 2e dochtertje met 35 weken zwangerschap was overleden omdat het hartje niet meer klopte altijd weer spannend! Maar ben alleen maar aan het glunderen!
Gefeliciteerd!! Is idd een ongelofelijk bijzonder moment, als je voor het eerst het hartje hoort!! Geniet er maar lekker van
maak me nu toch een beetje zorgen.. Kan het hartje nu niet meer vinden met de angelsound of heb ik pure mazzel gehad?.. Eigenlijks zorgt de angelsound ook wel voor beetje stress..d us denk dat ik er gewoon maar mee moet ophouden om te zoeken.. volgende week weer een echo.. hoop zo dat alles ok is..
Nou, ik zou me echt geen zorgen maken. Je hebt gewoon mazzel gehad hoor. Lekker genieten en wachten op je echo