Zoete wraak verhalen.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Appletree, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Even een lekker weekend-topic. (Net zoiets als de woensdagavond waargebeurde verhalen films ;) ). Wie heeft een lekker zoete wraak of 'boontje komt om zijn loontje' verhaal? Ik heb zelf niet wraak verhalen, alleen af en toe venijnige bijdehandte streekjes, maar dat telt niet. En ik geloof ook sterk in boontje komt om zijn loontje. Zo was ik laatst afgewezen na een sollicitatiegesprek. Hoorde ik achteraf dat een kennis van de directeur was aangenomen. Dus dat ik geen schijn van kans had gehad en gewoon voor de vorm op gesprek mocht. Ik baalde erg, had reiskosten gemaakt, nieuwe kleren gekocht, vriend moest vrij nemen om bij de kleine te zijn, etc. Nu hoorde ik een paar dagen geleden dat ze helemaal niet tevreden zijn over diegene die ze hadden aangenomen. Maakte veel fouten en ze stonden al een keer op t punt om haar te ontslaan. Ja, dan moet ik toch echt even grinniken hoor. ;) Iemand meer van dit soort verhalen, klets t hier maar neer. :D

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh heeeerlijk! Maar heb zelf geen verhalen..

3. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha leuk zijn dat soort dingen ja..

een jaar of 8 geleden was ik net begonnen met mijn bedrijf en toen kwam ik bij een klant met een erg mooi huis. Ik kom er regelmatig langs en was het altijd al aan het bewonderen. dus ik zeg tegen die vrouw dat ze een erg mooi huis heeft en dat ik hoop dat ik zelf ook ooit in zo'n mooi huis kom te wonen. Ze reageerde erg uit de hoogte met een opmerking die erop neerkwam dat dat met mijn bedrijf natuurlijk nooit zou gaan lukken. Nog een stom lachje erachteraan ook. Ze lachte me gewoon uit.

Nu 8 jaar later woon ik in een kast van een huis, haar man is nog steeds een trouwe klant en zij zijn gescheiden en zijn ex huurt nu een eenkameraanleunwoning... *gniffel*

4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Mijn inmiddels ex man ging vreemd met een vriendin van mij. En daar kwam ik op mijn verjaardag achter.. Een hele toestand daarna, incl rotscheiding.. Tijdens haar zwangerschap kwamen we erachter dat hij haar bedroog. En sinds die tijd zijn er meerdere affaires geweest..

Ze moest perse mijn leven hebben, tja en uiteindelijk viel die ontzettend tegen. Een vent die weinig thuis is, vreemd gaat, de zaak is failliet en ze zitten nu in de schuldsanering enz.. Tja, mijn leven was toen wel geweldig, maar dat kwam niet door hem! Daar had ik zelf voor gezorgd..ik runde de zaak goed, onderhield de sociale contacten, zorgde voor een goed thuis, enz..
    Ik geloof niet dat zij samen nu gelukkig zijn.. En ik, ik heb alles weer voor elkaar. Een geweldige man, lieve kinderen, leuk huis, nieuwe vrienden enz..

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Niet echt zelf, wel een verhaal van mijn beste vriendin ;)

Ze had een vriend, waar ze mee op punt stond te gaan trouwen, toen ze erachter kwam dat hij vreemd ging. Maar haar spullen stonden nog bij hem in huis, en die wilde hij niet geven.
    Toen hij weg was is ze zijn tuin ingeslopen, heeft zijn fiets in de vijver gegooid en echt ALLE planten in zijn tuin gesloopt......:$

Oke, niet zo'n hele nette actie natuurlijk, maar goed, boontje komt om zijn loontje (helaas moest zij een nachtje voor verhoor op het bureau zitten)

6. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Nog een leuke zoete wraakactie.

Ik was toen rond de 19 jaar. En ging solliciteren. Er waren 2 mannen, die belachelijke vragen stelden en me uitkleden met hun ogen. (Was gewoon normaal netjes gekleed) Dit vertelde ik tegen mijn moeder. Haha die belde haar vriend die freelance journalist was bij het AD. Hij heeft dat bedrijf gebeld en naar die 2 gevraagd onder het mom van dat hij een onderzoek deed over jonge sollicitantes en hoe deze werden behandeld. En dat deze 2 wel erg bont hadden gemaakt. Het verhaal zou in de weekendbijlage komen. (Niet dus) Maar reken maar dat ze die week in de rats hebben gezeten. Tja, ik ben een Schorpioen en dan kan je wat terug verwachten.

7. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Mijn ex bedroog me en sloeg me.
    Ik ben na vijf jaar weggegaan en kwam er toen achter dat hij al een tijd een relatie had met een ander.
    Daar heeft hij twee kinderen mee gekregen. Maar hoorde vd week dat het nu andersom was. Zij sloeg hem en zij ging vreemd.

Toen heb ik toch wel heel heeeeeel hard gegniffeld :D

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Zelf gelukkig worden is de beste wraak die er bestaat :)

9. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik werd vroeger op de basisschool vanaf groep 6 t/m 8 getreiterd door mijn lerares. Was echt een draak van een vrouw. Vanaf groep 6 gingen we elk jaar op kamp en dat was twee jaar lang een ellende. In mijn laatste jaar gaf ik bij mijn ouders aan dat ik niet meer mee wou, maar ik moest natuurlijk. Mijn ouders maakten de afspraak met haar dat als ik heimwee zou krijgen, ik meteen naar huis mocht bellen en dat ze me dan kwamen ophalen 's avonds en de volgende dag weer terug kwamen brengen. Ik heb daar 3 nachten zitten janken en zelfs in mijn bed gepist van angst, omdat ik van haar niet naar huid mocht bellen. Zij sloot kinderen op die onder het avond eten met elkaar praatten en scheen met een zaklamp in je ogen als iemand een woord zei nadat het licht 's avonds uit werd gedaan. Zo waren er nog wel meer dingen.

Bij thuiskomst vertelde ik dat ik dus niet naar huis mocht bellen van haar en wat er allemaal was voorgevallen. Mijn ouders hebben een gesprek gehad met de directeur en van te voren die juf even een hartig woordje toegesproken.

Ik ben van school afgehaald uiteindelijk en na mij zijn er nog 4 andere kinderen gegaan. Die vrouw is ontslagen daarna, ze hadden haar betrapt toen ze een ander kind aan de haren trok en in een kast wou opsluiten ;)

Kwam haar laatst tegen, ze durft me niet aan te kijken. Ik haar wel, ik zeg niks maar ik kijk ook zeker niet weg en het liefst kijk ik er nog een beetje gemeen bij :p

10. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Bad karma :cool:

Wel erg voor jou om dat mee te maken, zeg. Hoop dat jij nu een gelukkig leven leidt waar hij jaloers op kan worden :)

11. minon

minon Niet meer actief

Haha wat een verhalen sommige. Je hebt ook zn programma overspel in de liefde kan ik ook altijd om gniffelen.
    Ik zelf werd op mijn vorige werk ontslagen (een dag voor ik op vakantie ging) nadat er een fusie was en de dochter van de interimdirecteur bij het andere bedrijf ging werken. Zij mocht blijven. Gelukkig had ik een goede rechtsbijstandverzekering die alles regelde tijdens mijn vakantie. Ik werd uiteindelijk bij de concurrent gevraagd. Nu drie jaar later is het bedrijf failliet en hebben wij alle klanten.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    HAHAHAHAHA te mooi!

13. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Oh, heerlijke verhalen! :D

14. KimK

KimK Niet meer actief

Ontslagen op mijn werk. Werk met allemaal mannelijke collega's. Ik zou een vast contract krijgen, totdat ik ineens mijn vriend ontmoette en een relatie kreeg. Ineens was er geen plek meer? Ik was altijd "one of the guys" in de zin van mee lunchen, mee drankjes doen, mee op stap. Totaal geen interesse in een van die kerels overigens. Maargoed mijn vriend was er en toen ineens moest ik weg??? Té toevallig (maand ervoor nog een fantastisch beoordelingsgesprek gehad). Anywaaaaaay! Ik heb een nieuwe baan gevonden en alles gaat top (vriend, huis, twee kiddo's). En mijn ex- collega's? Bedrijf failliet. Twee van de 6 gescheiden (mijn directeur), eentje door vriendin gedumpt (mijn manager).

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Eens!! Tov alle exen in alle soorten en maten, wat er ook is gebeurd.

16. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    heerlijk!
    Had net werk toen k erachterkwam dat ik zwanger was, met 12 weken opgebiecht.
    In mijn zwangerschap ontslagen in zgn proeftijd, maar die hele proeftijd stond niet in t contract!
    Arbeidsconflicten en al.. maar mooi dat ze tot einde contract (jaarcontract!) moesten betalen!

17. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    mwa, niet echt zoete wraak....
    meer een gevalletje bad karma.

Grootste pestkop van de middelbare school -die ene die mij zo ver kreeg om misselijk naar school te moeten gaan- stond laatst te schoffelen in de berm.
    Ik raakte aan de praat met degene die toezicht hield omdat ik die kende van mijn snuffelstage.
    Al pratend kwam ik erachter dat hij werkte met mensen die een taakstraf hadden.

Die grote pestkop die mij ooit vertelde dat ik niet verder zou komen in het leven dan onderbetaald h*ertje kreeg een kop als een boei.

ik heb er 's avonds een wijntje extra op gedronken :D

18. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Je had ooit zo'n programma op TV, dat later op DVD is uitgekomen: N**ken doe je zo. Toen ik erachter kwam dat mijn ex mij had bedrogen, heb ik de dvd gekocht en door zijn brievenbus gegooid.

19. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0

Okee, hier heb ik net heeeel hard om gelachen. Vriendlief kijkt me nu vreemd aan :D

20. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Mijn fiets was een keer op cs verplaatst uit het fietsenrek en er stond een andere fiets op die plek. Ik werd pissig en heb toen heel slecht een band van die fiets laten leeglopen gna gna. De volgende dag was mijn plekje nog vrij, dus mijn fiets daar weer geparkeerd. Toen ik 's middags terug kwam ontdekte ik dat iemand mijn band had laten leeg lopen...grrrr. eigen schuld dikke bult. Heb toen niks meer gedaan:D

Deel Deze Pagina