Weet iemand waar dit kan? Ik vind het zo irritant dat je wanneer je online een bikini wilt kopen altijd vast zit aan een topje en broekje in dezelfde maat, terwijl heel veel vrouwen van boven en onder andere maten hebben :x. In winkels is dit natuurlijk ook vaak zo, maar dan wissel ik ze gewoon stiekem om . Helaas heb ik tegenwoordig nauwelijks nog tijd om RL te gaan shoppen en doe ik het dus liever online. Kent iemand toevallig een site waar je topjes en broekjes wel kunt matchen of los kunt kopen?
Wehkamp. Daar hebben ze allerlei mix&match dingen. Ik heb lekker 2 topjes gekocht. Een tankinitop voor als ik zandkastelen moet bouwen ofzo en er niet zo elegant bijzit en een klein topje voor als ik in de tuin lig
Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik zal van binnen wel blond zijn , want ik heb op al deze sites gekeken, maar zag geen opties waarbij je maten kon mixen. Ik zal wel weer te snel geoordeeld hebben. Ik zal nog eens kijken!
Je moet dan niet zoeken naar een complete bikini, maar lossen broekjes en topjes. Als het als complete bikini verkocht wordt, kun je inderdaad geen maten mixen
Gister besteld bij h en m! Je ziet op het plaatje de hele bikini, maar als je leest zie je om welk onderdeel het gaat...