Waar online bikini met topje en broekje in verschillende maten kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door nana33, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Weet iemand waar dit kan? Ik vind het zo irritant dat je wanneer je online een bikini wilt kopen altijd vast zit aan een topje en broekje in dezelfde maat, terwijl heel veel vrouwen van boven en onder andere maten hebben :x. In winkels is dit natuurlijk ook vaak zo, maar dan wissel ik ze gewoon stiekem om ;). Helaas heb ik tegenwoordig nauwelijks nog tijd om RL te gaan shoppen en doe ik het dus liever online. Kent iemand toevallig een site waar je topjes en broekjes wel kunt matchen of los kunt kopen?

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

h&m! Maar ik weet niet of ze nu al bikini's hebben via de site!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

4. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Mix en match bikini oa bij wehkamp.nl te koop

5. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Wehkamp. Daar hebben ze allerlei mix&match dingen. Ik heb lekker 2 topjes gekocht. Een tankinitop voor als ik zandkastelen moet bouwen ofzo en er niet zo elegant bijzit en een klein topje voor als ik in de tuin lig :D

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik zal van binnen wel blond zijn ;), want ik heb op al deze sites gekeken, maar zag geen opties waarbij je maten kon mixen. Ik zal wel weer te snel geoordeeld hebben. Ik zal nog eens kijken!

7. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Je moet dan niet zoeken naar een complete bikini, maar lossen broekjes en topjes. Als het als complete bikini verkocht wordt, kun je inderdaad geen maten mixen

8. koala28

koala28 Niet meer actief

Esprit. Daar koop ik al jaren en dan inderdaad klikken op losse tops en losse broekjes.

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gister besteld bij h en m! Je ziet op het plaatje de hele bikini, maar als je leest zie je om welk onderdeel het gaat...

10. sjak

sjak Niet meer actief

Hunkemoller, HM, wehkamp.

11. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Zalando

Deel Deze Pagina