en zo doen? En dan de rest van de luiers verwerken in de cabine? Die dan verstevigen met karton.... http://7.media.hyves-static.net/1469879166/6/oF8T/0/img1469879166.jpeg
Ik heb nu de drie blikken af, mooi lint eromheen en van de overige luiers maak ik mooie rolletjes en dan koop ik een rieten dienbald bij de action en leg ik de rolletjes luiers eromheen, kaartje erbij en folietje erom, strikje erop. Klaar. That's it!! Iedereen bedankt voor de tips!!
Ooohww, die is ook wel erg leuk, Antares!! Denk dat ik dat idee nog wel veel leuker vind en goed te doen voor een fröbel-leek als ik
hahaha, je was er al uit........ bedenk je je Onthoud maar dat de meeste mensen het al leuk vinden dat je de moeite doet om zelf iets te maken, ik tenminste wel. Ik heb ook alle zelfgemaakte spulletjes die mensen hebben gegeven, van tekening tot gebreide slofjes tot prachtig gemaakte badcapes bewaard, van alle 3 mijn kinderen, het is gewoon de extra moeite die ze ervoor hebben gedaan voor ze.
Ik vind het ook een super lief en leuk idee Maar het ziet er nog niet echt leuk uit, mayb omdat het nog niet af is, of mayb omdat ik vind dat die poedermelkpakken (hoewel leuk versierd door de kids) en het zilverfolie het er een beetje goedkoop uit laat zien, terwijl dat dus misschien helemaal niet zo is
Ik heb ooit een luiertrein voor een collega gemaakt, geinspireerd op deze: luiertrein - Google zoeken Ik had de luiers strak opgerold en dan een elastiekje erom, en veel cadeaukint. Als wagon had ik een kartonnen doosje van de xenos, daar de luiers als wielen onder gezet. Verder veel hydrofiel spuugdoekjes gebruikt voor de kleur, en een hydrofiel luier. Vond via Google ook een luiervrachtauto: luier vrachtauto - Google zoeken
Mamabri, ja...that's me. Altijd als ik denk ergens uit te zijn, bedenk ik me Houd me lekker bezig Ik zou het wel leuk vinden natuurlijk als het gewaardeerd word, hihi. Ik hoop maar dat de mama een beetje van jouw dankbaarheid heeft Mupet, je hebt gelijk hoor, het ziet er door alufolie ook wel een beetje cheap uit en het was ook nog niet af. Daarom goed dat ik even jullie inspiratie heb gevraagd Jessi79, de luiertrein vind ik erg leuk. De vrachtauto via google is een beetje onduidelijk. Ik vind die van Antares wel grappig. Ik denk dat ik iets daarop geïnspireerd maak
Ik zou het zeer ondankbaar vinden als iemand je cadeau niet leuk vindt! Als iemand zoveel moeite erin heeft gestoken maakt het voor mij niets meer uit hoe het eruit ziet.. Beter goedbedoelde rotzooi dan ondoordachte centensmijterij !!
Ik ga nu slapen, maar ik heb net nog even wat gefröbeld eraan en ik moet zeggen dat hij al veeeel leuker is als de foto op pagina 1... Nog niet helemaal af, maar ik heb nog een paar dagen. Als hij af is plaats ik wel even een foto. Bedankt in elk geval voor de leuke tips!