Wat een nacht hebben we achter de rug....pfff.... Mijn zoontje van 1,5 (mijn banner klopt dus niet, snap er niets van, loopt niet door) is de afgelopen nacht 5 keer wakker geworden. Hij bleef maar snikken en om papa roepen. Als we dan kwamen raakte hij volledig overstuur. We hebben hem 2 keer een bekertje melk laten drinken en een keer een bekertje water. Daarna sliep hij weer even in om vervolgens na een uurtje weer wakker te worden. Normaal gesproken slaapt hij altijd door (krijgt rond 23 uur nog een bekertje water als hij wakker wordt), dus ik begrijp er helemaal niets van. Omdat hij dit normaal echt niet doet, zijn we wel steeds naar hem toe gegaan om te kijken of hij wellicht een schone luier nodig had, boven de dekens lag etc. Misschien hadden we er niet aan moeten toegeven.... De dag ervoor was geen andere dan anders. Wel heeft hij nieuwe gordijntjes gekregen, maar die hebben we heel ruim van te voren uitgebreid bewonderd al keek hij er nauwelijks naar om. Overigens kan hij die gordijnen niet zien vannuit zijn bedje. Wie heeft een idee wat dit geweest kan zijn, en hoe we hier, mocht het vaker gaan voorkomen, beter mee om kunnen gaan?
Had hij misschien pijn? Pijn zijn buikje? Hebben jullie iets anders dan normaal gegeten? Hoe reageerde hij toen je hem oppakte? Bleef hij door huilen of was hij gelijk stil?
Nee, we hebben tortillas met veel groenten en een beetje kaas gegeten. Dit heeft hij al wel eens vaker op. Hij eet eigenlijk al vanaf een maand of 9 volledig met de pot mee en echt nooit problemen met eten gehad (heerlijk!!!!) Ik heb geen pijn herkend, ik had alleen de indruk dat hij heel dorstig was. Als we hem oppakten bleef hij doorhuilen, werd het zelfs erger, maar dat is eigenlijk altijd in de zeldzame gevallen dat hij wakker wordt.