is dit melk in de slang

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door limili, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Hallo allemaal,

Ik heb een medela Freestyle en die bevalt super ik zag alleen gisteren dat er waarschijnlijk melk in de slangen zit. Heb de slangen uitgekookt naar het gaat niet weg hebben jullie een oplossing?

Hieronder een foto van de slang

Bijgevoegde bestanden:

2. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    oe volgens mij mag je de slangetjes niet uitkoken? ik doe hem dan altijd water door de slangetjes spoelen, door de kolf dit te laten opzuigen. daarna lucht op de hoogste stand.

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Lijkt op watervlekken, geen melkvlekken.

4. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Dat is inderdaad gewoon water/condens. Wat ik altijd deed was het slangetje uitspoelen, droog zwieren zodat de grote druppels er uit zijn en dan inderdaad los aan de pomp leggen, dus zonder schilden etc eraan. De pomp zorgt dan dat het water eruit gaat. Bij mij duurde het altijd wel even voordat al het water verdwenen was, legde hem meestal gewoon een kwartiertje in de slaapkamer zodat ik dat gezoem niet de hele tijd om me heen had.

5. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Dus alleen de slangen eraan en dan aanzetten?

6. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Ja uitspoelen met heet water, boven je hoofd zwieren tot het ergste water eruit is en dan aan de kolf maken en aanzetten. Ik doe het slangetje altijd verticaal, dan helpt de zwaartekracht mee.

Deel Deze Pagina