Ik slik niks extra's. Ik eet gezond, gevarieerd en veel. Dus ik ga er van uit dat ik voldoende vitamines en mineralen binnenkrijgen.
Ik neem wel Etos Jonge Moeder vitamines, voor de zekerheid. Maar ik lust/eet dan ook niet alles wat betreft groente/fruit.
Ik slik ook extra vitamines, die van Davitamon Compleet Mama. Voel me daar gewoon goed bij, een beetje extra kan geen kwaad.
Hier niets extra. Ook ik eet gezond en gevarieerd. Tuurlijk eet ik ook wel ongezonde dingen maar zorg dat ik dagelijk minimaal 2 stuks fruit, verse groenten en volkorenboterhammen binnen krijg. Heb trouwens nog nooit in mijn leven extra vitaminen geslikt op foliumzuur na dus zou niet weten waarom ik dat nu wel opeens zou moeten.
Als mama zijnde hoef je volgens mij niet extra medicijnen als je gezond en gevarieerd eet maar de baby moet na 8 dagen (volgens mij) extra vitamine D en K met borstvoeding. Toevallig pas gelezen hihi.
Het wordt bij borstvoeding wel aangeraden om extra D te slikken. Ik slik die van vibofit, zit alles in, hoef ik me ook niet "druk te maken" als ik niet aan m'n 2 ons groenten en 2 stuks fruit kom!