Hoi, ik ben bijna 15 weken zwanger en heb soms last van een zeurderige buikpijn. Vaak beetje aan de rechterkant. Het is ook niet erg heftig of super pijnlijk, meer beetje zeurderig drukkend constant gevoel, met soms wat steken. Ik moet over 3 weken pas naar de VK, 2 weken terug geweest en toen was alles top! Kunnen dit banden zijn, of darmen of moet ik me zorgen maken? Ik kan eigenlijk weinig info vinden over buikpijn met 15 weken, vandaar mn vraag. Alvast bedankt voor de info! Groetjes Christel
Hi Christel, Het kunnen inderdaad je banden zijn als je kindje meer naar rechts in je buik ligt dan moeten je banden daar ook harder werken. Wat je kan doen is je urine even laten controleren. een blaasontsteking kan heel anders verlopen in de zwangerschap dan daarbuiten en je bent er toch wat vatbaarder voor in de zwangerschap. Verder is warmte erg lekker bij krampen, een kruik of douch/bad Groetjes imke
Dank je wel. Ik ga toch mn urine maar na laten kijken, heb toch t idee dat de pijn blijft. Ik ga t vanmiddag even na laten kijken. Groetjes Christel
Je had gelijk, ik heb een blaasontsteking. Ok, niet fijn, maar weet dus wel waar de klachten oa van komen. En heb nu medicijnen om t tegen te gaan. Bedankt voor de tip, ik heb in verleden vaak BO gehad, maar dat voelde anders. Wel prettig dus dat je aangaf dat t tijdens een zwangerschap heel anders kan voelen! Groetjes Christel