Oke ik was eergister bij een vriendin op bezoek en die zei je draagt mmoi laag. Ik droeg beide keren hoog. Nu zijn er (baker)praatjes over dat je kan weten wat het word door te kijken of je hoog of laag draagt. Nu dus de vraag om te kijken of het klopt of niet. Draag je hoog of laag? en als je het al weet wat word het? een jongen of meisje? Ik draag dus laag maar weet nog niet wat het word. Ik ben benieuwd naar de uitslag!
ik draag in het midden 8) , mag dat ook? het is een meisje. nou vooruit als ik tussen hoog en laag moet kiezen dan draag ik hoog.
Nou ik draag waar meneer op dat moment zin in heeft. Soms hoog, soms laag soms dwars. Hij heeft een voorkeur voor wat hoger, maar het verschilt per uur. Ik kan echt ineens een compleet andere buik hebben.
Ik draag laag, eigenlijk al de hele zwangerschap, maar nu ie is ingedaald nog wat meer. Ook draag ik naar voren. Volgens de bakerpraatjes is het dus een jongen. En ja, dat klopt. In mn album staan een paar buikfoto´s.
Ok ik zal er zo ook een foto inzetten in mijn album en dan mogen jullie bepalen of ik hoog of laag draag
Ik draag hoog, de kleine zit al vanaf week 25 tegen mijn ribbenboog aangenesteld. (fijn! ) Het is een jongetje In mijn vorige zwangerschap droeg ik juist laag en dat was (is) een meisje. Ik ben dus nogal tegendraads, precies andersom dan de bakerpraatjes
laag en naar voren (van achteren zie je niet dat ik zwanger ben) en we krijgen een zoon. kloppen de bakerpraatjes dan bij mij? ach, het zijn maar bakerpraatjes!
Ik droeg heel hoog, en helemaal naar voren, in een punt. Je kan aan de achterkant niet zien dat ik zwanger ben. En ik krijg een jongen. Inmiddels hangt mijn buik een stuk lager, omdat ik al aan het eind van de zwangerschap zit.