Ik heb het al verschillende keren gehad.... 's nachts wakker worden en niet meer kunnen slapen. Het is echt heel vervelend. Voorheen werd ik wel vaak wakker om te plassen (blaasontsteking helpt ook niet echt mee), maar viel daarna vaak wel weer in slaap. Maar nu is het vaak dat ik wakker wordt (weet niet eens waarom) en dan niet meer kan slapen. Er lijkt geen aanwijsbare reden voor te zijn, geen heel druk schoppende baby, niet perse plassen (nou ja, ik kan wel de hele dag door plassen ), lig niet te piekeren ofzo. Gewoon WAKKER.8) Soms wel erg veel last van mijn bekken, maar niet zo veel pijn dat je er wakker van zou moeten liggen. En natuurlijk ben je dan de volgende ochtend kei brak. Beetje vervelend ook met werk. Soms kruip ik nog terug, soms niet. Zijn er nog mensen met tips?? Warme melk lust ik niet. Bad met lavendel al geprobeerd.
hier helaas al weken hetzelfde. tips heb ik niet want ook hier helpt niets. ik word over 4 uurtjes ingeleid en ik heb al 3 nachten niet geslapen van de zenuwen haha.. zal straks wel een harde klap krijgen van vermoeidheid na de bevalling. hopelijk heeft er iemand nog wat tips voor jou.
Ja hoor, hier nog een die wakker is. Vanaf 4 uur. En dat heb ik vaak. Bij mij is het ook nog dat mijn man om 3:15u zijn bed uit moet voor zijn werk en dan slaap ik redelijk vaak niet meer zoals nu. Ik heb wel van die welterusten pillen liggen van optimax maar ik weet niet of ik die in mag nemen als zwangere zijnde. Ik zal dalijk wel eens even googlen, misschien hebben we er allemaal wat aan. Nou Marijee, dat is spannend zeg! Wie weet ben je later vandaag ineens mama!! Ik snap dat je niet kan slapen. Ik denk dat daar geen 1 pilletje meer tegenop kan, ha ha. Heel veel succes.
Tjonge Marije, wat spannend! Nou, dan snap ik dat je niet kan slapen! Wel goed uitrusten dan als je baby er is. Zou idd fijn zijn als je nu wel kon slapen, je hebt dadelijk je energie nog nodig. Maar ja, je hebt er nu niks aan dat ik dit nu zeg..... Soms bij zenuwen werkt het om het van je af te schrijven. Is dat een idee?
Lonnie, ik ken die pillen niet. Maar werkt het ook wel? Als mijn man gaat werken (een veel betere tijd dan jij: 7 uur) dan merk ik het vaak niet eens, slaap daar dus wel weer lekker doorheen.
Bij mijn man werken ze prima. Maar ik heb net even gezocht maar kan het niet vinden. Het is een natuurlijk middel maar werkt wel in op de hormonen dus ik durf ze niet in te nemen. Ik kan net zo goed de was op gaan vouwen maar het is zo koud buiten mijn bed. Ben in blij met een laptop naast mijn bed, ha ha. Wel fijn dat jij in ieder geval door kan slapen om 7uur. Hoe laat gaat jou wekker? Ik werk 5 dagen en om half 7 gaat dat ding weer, dus het is de moeite niet meer om te proberen te slapen. Want inderdaad, dan ben je zo brak!
ik probeer het toch wel altijd hoor, om na een kort tijdje weer te gaan slapen. Ik werk 15 uur per week verdeeld over 4 dagen. Het fijne is dat ik zelf mijn tijd kan bepalen en vanuit huis het meeste kan doen. Meestal zet ik mijn wekker niet en wordt zelf wakker. Uiterlijk om 10 uur moet ik achter de pc zitten. Van de week ook al niet kunnen slapen. 6.30 uur wakker, dus eerst brood voor mijn man gesmeerd (hij dus een keertje verwend. ) en daarna ingelogd op werk. Eerst al wat gedaan en na 1 uurtje gestopt en alsnog terug gekropen. Das dan weer de vrijheid die ik heb. Lukte die dag ook niet om naar locatie te gaan...
Oh dat is wel heerlijk!! Dan kun je nog een beetje bijtrekken. En dus inderdaad alle vrijheid. Straks moet ik gewoon weer tot 17:00u. En vanavond ook nog yoga dat pas om 22:00u is afgelopen dus dat schiet ook niet op. Maar goed. Ik ga toch proberen om nog even te slapen en zet mijn wekker wel om 7uur. Welterusten nog voor het geval je ook nog gaat slapen!
ik heb vannacht juist een keer goed geslapen..maar 1 keer wakker geweest om te plassen en viel meteen weer in slaap...ben standaard 5.15 wakker omdat mijn vriend dan ook opstaat...meestal ga ik daarna weer even naar bed maar kan dan niet meer slapen omdat de kleine me dan wakker houdt met schoppen..gevolg na een kwartier weer plassen haha...en dat gaat zo dagen door totdat ik zo bekaf ben en gister middag 3 uur heb geslapen vannacht goed doorgeslapen en nu voel ik me weer aardig! geen tips helaas.. ach zie het maar zo wen je er straks aan als de kleine er is...
Hoi dames Ik herken dit probleem helaas ook. Het begon ongeveer rond 34 weken. Ik word 's nachts wakker rond een uur of 3, half vier. Dan lig ik een uurtje wakker en daarna kan ik niet meer slapen omdat mijn man snurkt :x. Ik werk dan wel niet meer, maar heb wel iedere morgen om 7 uur (of eerder) een kleine van net 2 jaar, dus aan rust kom ik dan ook niet meer toe. Het is erg frustrerend en ik word er overdag ook behoorlijk chagrijnig van. Maar vannacht ben ik op de bank blijven slapen, en nu viel ik veel makkelijker in slaap na het bekende "uurtje". Het ligt alleen niet erg comfortabel maar ja het is het één of het ander Hebben jullie ook dat jullie veel lichter slapen? Ik word echt van elk geluidje (of snurkje ) wakker. @Marijee: Heel veel succes vandaag! Groetjes
Ik ben nog lang niet zover als jullie maar ik wordt dus al een week of 3 denk ik elke nacht voor me gevoel 1000x wakker... Daarna slaap ik wel weer maar ik wordt echt vaak wakker, en niet eens om te plassen eigenlijk maar gewoon om me weer om te draaien... Heel vermoeiend!