ik heb al 2 dagen en nachten krampen... ik ben am naar de gyn geweest maar die zij dat ze niej egt krachtig genoeg waren... en dat als de baarmoedermond iets soepeler was geweest dat ze het anders gingen halen... wie heeft dit ookw el eens mee gemaakt? en hoelang duurde het voor de baby kwam?
Kan me nog wel herinneren dat ik bij mijn dochter een week of 4,5 voorweeen heb gehad, en dan bedoel ik ook echt krampen, buikpijn enz. en dan hoopte ik dat het door zou zetten. Deed het dus niet, maar toen ik met 40 week en 5 dagen de eerste echte wee kreeg wist ik ook meteen dit is het begin. was ook niet zo moeilijk kwam meteen daarna om de 4 a 5 minuten, dus erg regelmatig. Maar ieder lichaam is anders, net als elke zwangerschap, dus hoop voor jou dat dit het begin is!
ik had hetzelfde vanaf een week of 30 steeds nachten en avonden wakker gelegen en in bad gelegen, dan weer naar de wc omdat die harde buiken effect hadden op mijn darmen (en weer andersom) ik was aardig moe toen, en zo heb ik tocg minimaal 8 weken rondgelopen had er wel 2 cm ontsluiting door gekregen waardoor ze me konden inleiden, diezelfde ochtend had ik ook die krampjes (zelfs nog minder erg als normaal want ik dacht gewoon rugpijn en zenuwen) en bleken op de pc goede weeeen te zijn hihi, die man heeft me echt aan zitten staren en dacht dat ik gek was toen ik zei dat ik elke nacht van de afgelopen 8 weken al die pijn had en zelfs erger..