Je zei al gisterochtend geklust...dus gisteravond was niet nodig Vanavond voor zekerheid nog 1x. Heb je alweer een nieuwe test gedaan om te kijken of hij negatief is?
2de testje: zondagavond 19u30-20u 3de testje: maandagmorgen 11u30 4de testje: maandagavond 19u 5de testje: deze morgen 8 u Mijn ei deze nacht gesprongen?
Dat kan maar je kan ook je eind van je LH piek voorbij zijn Dan springt je ei ws vandaag Na je 1e positieve test springt je ei binnen 48 uur, bij sommige meiden zelfde dag nog,
Ik heb ook gister en vandaag getest en was ook positief hebben we gelijk geklust nu afwachten op ei want op deze site geeft ie aan dat ik nog 15/16 erg vruchtbaar ben moet ik veder klussen of dagen tussen laten wat denken jullie Is me eerste keer nog allemaal nieuw voor mijn
calculator is niet zo betrouwbaar als je ovutestten dat is een indicati Als je eergister en gister positieve test had dan zou ik vanavond nog een keer klussen en doortestten of hij negatief word. Zodra hij negatief is hoef je niet meer te klussen (mag altijd nog) Er ligt dan genoeg voorraad klaar, Zodra je test positief is springt die binnen 48 uur, dat is gemiddeld kan ook eerder!