Hallo, Vandaag is mijn nod. En ik heb vanochtend een test gedaan. Eerst foto is genomen na 5 min. Daar zie ik toch duidelijk een plus. 2e foto ongeveer na 10 min. genomen en daar is het bijna niet meer te zien. Dus ben benieuwd wat jullie zien. alvast bedankt voor het kijken
Op de 1e foto zie ik wel vaag een + maar op de 2e foto niet. Volgens mij moet de + wel blijven staan. Ik zou een andere test doen.
Lijk wel iets te zien, heel vaag en vooral op de eerste foto. Wel is het erg licht voor NOD, maar zolang je menstruatie uitblijft..... Deze test dus nog niet echt positief te noemen.
Moet zeggen, toen ik zwanger was van de jongste heb ik ook zo n test gedaan, die vervaagde ook. De plus was weg na een poosje. Terwijl de jongste nu toch echt boven ligt te snurken Bij de allereerste foto zie ik een streep die ik zelf ook gehad heb. Bij de grote fotos zie ik ook helaas niets.... Heel spannend, zou een andere test halen
Dank jullie voor de reacties. Ik wilde eigenlijk nog iet testen, maar mijn zoontje van 2 zei gister uit het niet mama bb in buik???? dus kon het niet laten om te testen heb thuis nog wel dipstick van 123 liggen, dus ga morgen ochtend nog eens een testje doen
ik zie een streep maar voor je NOD is hij te onduidelijk denk ik. Zal een indroger zijn waarschijnlijk. Hoop dat je toch zwanger bent!
die plusjes vervagen! Hier ook terwijl er duidelijk een kruis staat nu staat er een heel dun penstreepje. Op de eerste foto zie ik duidelijk een + dus helemaal nega vind ik hem niet gewoon effe afwachten en een andere test doen