Hoe snel zwanger van de tweede?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bo20, Apr 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hoi hoi!

Wanneer begonnen jullie voor een tweede kindje? Hoe oud was de eerste toen? Bij mij (en manlief nu gelukkig ook) begint het enorm te kriebelen. En natuurlijk; na hoeveel rondes werden jullie zwanger??

2. emmie

emmie Niet meer actief

hai!!!
    Mijn zoontje word in juni 2jaar...en wij zijn vanaf eind dec. alweer bezig voor een 2e!
    Bij mn zoontje was het in 1x raak!! en nu word dit voor ons poging 5 dus dit is ook nieuw voor mij!! suc 6!!!!!!!!

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,432
    36,321
    113
    Mijn zoontje was 13 maanden toen het toch weer begon te kriebelen. Bij hem was het de 1e ronde raak, dit keer was het de 3e ronde raak.

4. jane1984

jane1984 Actief lid

Jul 27, 2006
    115
    0
    0
    Hai hai.

De eerste zwangerschap was ik de derde cyclus zwanger maar werd helaas een miskraam.
    Van mijn zoontje weer de derde cyclus zwanger.

Ik ben met mijn zoontjes eerste verjaardag weer gestopt met de pil en was toen de vijde cyclus zwanger.
    Hij word 4 juli 2 jaar en ben 25 juli uitgerekend :D

groetjes jane

5. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hmm ik weet het niet , bij ons was het toevallig dat ik zwanger bleek te zijn van een tweede, hahaa. (voor het zingen de kerk uit) .

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    toen mijn dochter 1 werd besloten we te gaan voor een 2e met in ons achterhoofd dit duurt nog wel even

ronde 1 bleek ik echter al zwanger en ben nog steeds verbijsterd en moet nog een beetje aan het idee wennen.

voor me dochter een mk met 11 wk en was van hem in ronde 6 zwanger. daarna van me dochter in ronde 4 (6 maanden onregelmatige cycles) en nu dus ronde 1

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Positieve verhalen; ben heel benieuwd hoe het bij ons zal gaan lopen!

8. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    bij mij was eerste ongepland, was namelijk erg jong, maar wel de eerste keer nu proberen wij al zeker zon 2 jaar een tweede kindje te krijgen. :(

9. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hoi,

Leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan.

Bij mij was het van de eerste door de pil heen raak, mijn tweede zwangerschap was door een verkeerd geplaatste mirena heen raak, helaas werd dat een mk met 8w en 5d na het verwijderen. Nu zijn we in ronde 8 na ongeveer 3 jaar een mirena te hebben gehad. Dus de tweede laat op zich wachten tot op heden.

Mijn dochter is van mijn ex, de 2de zwangerschap was samen met mijn huidige man en nu gaan we er na een behoorlijke pauze helemaal voor. Dus ik vind het ook erg spannend.

Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn en mocht je het leuk vinden we hebben in het onderdeel clubs een clubje wij gaan voor een tweede. Het is een erg vruchtbaar topic ;) :)

Dit is de link: http://zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?f=97&t=77274

Misschien tot ziens ;)

10. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Na de geboorte van Roos heb ik geen anticonceptie meer gebruikt nadat ik met de borstvoeding stopte (met 4 maanden) was ik gelijk zwanger. Roos zal 13 maanden zijn als deze baby geboren word en ik heb er heel erg veel zin in

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Heb mij aangesloten en jou ge-pb'd! :)

12. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Wij zijn weer begonnen toen Cas 9 maanden was. Ik ben na 5 maanden zwanger geraakt, dus Cas is 1 jaar en 9 maanden als de tweede komt.
    Heel veel succes met zwanger worden, en ik zie je nog wel in het clubje ;) Erg gezellie daar :D

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik was zwanger van de 2e toen de 1e 10 maanden was in ronde 3, helaas werd dit een mk na 10 weken en daarna weer in ronde 4 zwanger geworden en ben nu 18 weekjes zwanger van de 2e

14. wuppie100

wuppie100 Actief lid

Jul 11, 2008
    454
    0
    0
    Hallo allemaal,

mijn zoontje is nu 11 maanden we hebben besloten er vanaf juli voor te gaan!!! Met de vakantie gaan de condooms de kast in, en blijven daar mooi! mn man wilde eerst wachten tot eind dit jaar maar nu hadden we allebei zoiets van: 'ach die paar maandjes.' Lentekriebels misschien......

15. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Op de eerste hebben we 1,5 jaar gewacht. Voor mjn dochter een mk met 7 weken. Toen mijn meisje 10 maanden was, heb ik m'n koperspiraaltje eruit laten halen. We dachten weer lang te moeten wachten, maar was in 1e ronde raak!!
    Keira is 1,5 als de tweede geboren wordt.

16. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik in de tweede ronde zwanger...helaas eindigde dit in een miskraam. Een half jaar na de miskraam was ik weer zwanger (5e ronde) en uiteindelijk een prachtig mannetje op de wereld gezet. Nu ben ik eindelijk weer zwanger na bijna een jaar bezig te zijn geweest...toen ons zoontje bijna 9 maanden was zijn we er weer voor gegaan en nu in ronde 8 (bijna 1 jaar verder i.v.m lange, onregelmatige cyclus) ben ik weer zwanger!!! En ben helemaal gelukkig!

SamenLief likes this.

Share This Page