Dag iedereen, Ik doorsta momenteel een miskraam die maandagavond begon. Dinsdag nog leeg vruchtzakje gezien op echo, woensdag was het al weg. Ik dacht 8 weken te zijn, maar vruchtzakje had maar grootte van 4 weken, vermoedelijk dus gestopt met groeien... Met het veelvuldige bloedverlies en de krampen is het nu wel duidelijk dat ik een miskraam doorsta... Nu vraag ik me af... mag ik één van de komende dagen een bad nemen, zou me enorm deugd doen. Heb ook al gelezen dat een tampon insteken niet mag, nochtans zijn tampons steriel... dus het zou handig zijn om eentje op te steken en van een bad te genieten... zo kan er geen of nauwelijks water bij me binnen... Momenteel is de bloeding als een hevige menstruatie, niet echt last van stolsels en zo... vooraf dank voor jullie antwoordjes.. Liefs !
Allebei mag niet. Beiden kunnen een infectie geven nu je bmm openstaat om de mk eruit te laten. Tot het bloeden is gestopt dus geen bad en geen tampons (en ook geen seks). Misschien lekker lang douchen En sterkte!
Dank voor je reactie.. dat wordt inderdaad lang douchen... En het kacheltje goed laten werken om de kou te verdrijven. Voor jou ook veel sterkte, en succes, afgaande op je handtekening... xxxxx
Hmm ben gisteravond in bad geweest......was heel fijn maar mocht dus niet lees ik. Nu is het misschien iets anders omdat er geen vruchtje in mijn bm zat? Voor de wondjes is het niet zo goed las ik maar die zijn wel lekker schoon geworden, wel nog iets nattend. Dacht dat ik misschien ook wel tampons mag gebruiken maar daar hoor ik ook geen goede verhalen over. Het is toch allemaal anders bij een bbz merk ik....
Ja vreemd hé, heb deze morgen heerlijk lange douche genomen... Ik ga het allesinds vragen aan mijn gynae als ik woensdag op controle ga.. Wel bij mij was er ook niet echt een vruchtje hé, enkel vruchtzakje... maar ik begrijp wat je bedoelt...bbz... Heb deze morgen ook klodder (sry) verloren toen ik niesde.. dus vandaar dat tampons niet mogen, denk ik... al zijn die wel steriel... We zien wel hé, onszelf verwennen, dat doet me deugd... xxx en sterkte hé
Zo is het inneminne, ik ben nu echt op stand 0, vind het fijn dit gevoel te delen ookal is het bij jou anders gegaan, het eindresultaat is hetzelfde en dat is nu geen kindje in mei, heel zuur. Ik hoop snel weer zwanger te mogen zijn en voor jou natuurlijk ook! Liefs pom
Er zijn verschillende verhalen. De meeste zeggen dat je beter kunt wachten tot je bent gestopt met bloeden. Een ander is dat je na curretage niet in bad mag.... Geloof dat ik zelf zou doen waar ik me prettig bij voel. Volgens mij loopt je 'vanonder' niet zomaar vol met water/sop/zeep als je in bad zit??!
Misschien idd geen badschuim of zo gebruiken, maar enkel puur water...Shandy.. Pom, goed dat we dit kunnen delen, want het blijft zwaar... Idd verstand op 0 en afwachten, in mijn geval, tot volgende gynaecontrole en tot bloedstop... hopelijk begint cyclus vlotjes opnieuw... maar lees op andere topics dat het even kan duren... Weet je, we geven de moed niet op !! en nemen lekker onze tijd ! Oh ik zal je in een pb'tje een leuke link sturen.. xxx
Zo is het inneminne, onze tijd komt nog wel! Ben nu flink aan t vloeien, buikpijn ervan, lekker 2 pcm genomen, ga echt geen pijn meer lijden hoor, pijn zat gehad dacht ik zo! x pom
Groot gelijk pom ! Ik heb vorige nacht niks moeten nemen, gisteren ook niet... wel donderdag op vrijdag... amaai.. Dus ik denk dat het ergste voorbij is... Hm nu zit ik aan die HCG te denken... volgende week eens testen of het al wat uit mijn bloed is...