Gezin compleet!! Wat doe jij met je positiekleding en kinderkleding??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door susy26, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi allemaal,

denk dat t hier wel goed staat...

we hebben 2 prachtige zoons, en zo is ons gezin zeker compleet, t moet wel leuk blijven :D

Maar nu vraag ik me af wat doen jullie met je positie kleding, en babykleertjes dat t klein is?? Net zoals nu maat 50/56... kijk het de eerste pakjes die me mannen aan hebben gehad toen ze zijn geboren die bewaar ik zeker, maar ja om nu alles te bewaren...

weggeven miss... verkopen... wat heb jij gedaan??

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik wil (ondanks dat we nog niet weten of ons gezin compleet is, voor nu wel) van de leukste kleertjes een patchworkkleed maken, zo heb je ze toch als een kostbare maar bruikbare herinnering.

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Weggeven of verkopen

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Deel bewaard, deel verkocht en deel weggegeven. Ik ga zeker niet alles bewaren. Patchwork vind ik een leuk idee, maar ik vind het ook moeilijk om er dan de schaar in te zetten :)

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    weggeven en oude dingen weggedaan

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Op MP zetten en dingen die verwassen en lelijk waren heb ik weggedaan. X

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Meeste weg gegeven en de kleine kleertjes (maat 44 en poppenkleertjes voor de jongste) speelt mijn oudste mee met haar pop. Ik heb van allebei 1 rompertje, broek en shirtje gehouden van wat ze in de eerste week aan hadden.

8. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weggeven of in die kledingcontainers achterlaten. Weggooien doe ik eigenlijk nooit...alleen als het gescheurd of versleten is

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik ben via hier in contact gekomen met een leuke meid. Nu heb ik al 2x een doos kleding aan haar gegeven. ze heeft het niet heel breed en ze is er dolblij mee. Verkopen had vast ook gekunnen want er zat ook veel merkkleding bij. maar nu voel ik me goed dat ik er iemand zo blij mee maak.

10. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

wij hebben een deel gegeven aan mensen die het konde gebruiken en een deel zelf gehouden want ons gezin is nog niet compleet wil 4 kids maar de leukste hou ik en de rest doe ik altijd weggeven aan mensen die het niet al te breed hebben...

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

De leukste kledingstukjes zal ik bewaren van beiden dochters.
    Ik ga een soort kindertijd/baby doos voor ze maken met allerlei dingetjes van hun kindertijd, dus ook wat van de leukste babykleertjes. Vind ik leuk voor als ze zelf misschien ooit een kleintje krijgen en om herinneringen mee opte halen. En als ze er niks mee hebben om lekker zelf een keer weer in te gluren later.
    Dingen die versleten zijn gooi ik gewoon weg en kleding die niet bijzonder is geef ik gewoon lekker weg aan mensen die het nodig hebben.

Positie kleding heb ik niet echt.
    Ik heb een skinny van mamalicious nog en die bewaar ik maar gewoon denk ik.

12. zwendel

zwendel Niet meer actief

ik heb hier voor mijn zoontje een doos gemaakt (bekleed met de stof die hij ook in zijn kamertje heeft) en daar zitten alle eerste dingetjes in en daar komt nog veel meer bij. de andere spulletjes bewaard ik nog even aangezien zoonlief straks 13 maanden scheelt met zijn brusje... en ook daar maak ik zo'n doos van.

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Aan vrienden/familie geven, en anders naar het Leger des Heils in die verzamelzakken.

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Voor een groot deel weggegeven, een deel weggegooid (als het echt niet meer goed was.Stuk, uitgelubberd, dat soort dingen)
    Verkopen heb ik nooit gedaan.

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Oh ja er zijn ook tassen vol naar de kledingbank gegaan.

16. EllesEJ

EllesEJ Lid

14 jan 2012
    17
    0
    0
    NULL
    Emmen
    Ik heb de meeste kleren van de kids weggeven, en een deel ook via MP verkocht. Positiekleding heb ik aan de moeder van een vriendin gegeven die het meeneemt naar Polen. Wat ook wel een mooi initiatief is voor positiekleding, is het doneren aan Big Bellies. Dan kunnen andere moeders het kopen en het geld wat daar mee verdient wordt gaat naar verschillende goede doelen.

17. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Weggeven/verkopen/goede doel?

18. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    verkopen of naar het goede doel.

Heb van de oudste heel veel bewaard en nu kan de jongste het straks aan.
    Maar aangezien ons gezin ook compleet is gaat alles wat niet meer past nu toch echt de deur uit.
    Collega van mij zameld kleding en speelgoed in voor Roemenie dus daar gaan dingen heen die ik niet kan verkopen omdat er iets mee is.
    Al het andere gaat op mp en dan zien we wel wat er verkocht word.

19. p1982

p1982 Niet meer actief

deels weggegeven, verkocht en andere weggooid en deels bewaard

20. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn zwangerschapskleding heb ik in een KICI-inzamelingscontainer gedaan. Ik ga er van uit dat er ergens dames zijn die deze kleding goed kunnen gebruiken.

Van beide kinderen heb ik één setje bewaard (voor zoonlief het eerste pakje dat ze allebei hebben aangehad, en voor dochter haar eerste jurkje). En de overige babykleding heb ik weggegeven aan nichtjes die na mij een baby kregen, voor zover het er nog redelijk netjes uit zag. Kleding met onuitwasbare vlekken heb ik weggegooid.

Deel Deze Pagina