hoi minyaweth heb net vk gebeld heb sinds gisteravond harde buiken en erg edruk op in mijn vagina en onderrug kon niet poepen had het gevoel dat er iets me vanonder stak hah volgens de vk zal het wel het volledige indalen van he thoofdje zijn maa rik heb gevraagd of ze toch wil komen want het voelt niet prettig ik kan niks doen wor dsteeds erger en dezelfd epijn had ik bij mijn laatste zwangerschap ook en toen had ik 7 cm dus voor d ezekerheid groetjes anita
Nietje, dit heb ik gisterennacht gehad en het is nu over. Mijn verloskundige zei ook dat het het volledige indalen was, ben dus benieuwd wat er straks uitkomt, laat je t ff weten? hier dus nog geen baby, verder ook weinig gerommel. Wel vanochtend uit het niets overgegeven, maar ik kon ook slecht naar de wc, dus denk dat het er op deze manier uit wilde, al was het niet veel.
jaaaaaaaaaaa dames vk is net weg heeft me onderzocht heb 3 cm ontsluiting ze verwacht vandaag of anders morgen hoofdje was echt helemaal ingedaald ze kon er gewoon tegen duwen zei ze dus ben benieuwd maar ook heel zenuwachtig hoor ondanks dat het mijn derde is blijft het toch weer afwachtren welke pijnen er gaan komen haha groetjes anita
Nietje, heel veel suces meid! Het is toch echt begonnen! Heb zo'n voorgevoel dat je nu bezig bent? Hoe ik erbij kom weet ik niet, maar mocht je nog hier aanwezig zijn: hoe is het met je? En anders: heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes! Liefs,Minya.
Nietje, ik hoop dat het snel gebeurt voor je. Ikzelf heb nu ook goede hoop dat het snel gaat gebeuren als ik de uitslag bij jou lees, ik heb tenslotte een beetje de zelfde symptomen! Ben benieuwd!
nou spannend, ik ben vanmorgen denk ik ook de slijmprop verloren, een bloederige sliert zo groot als mijn middelvinger. en vanacht steeds stolseltjes. verder vanmorgen menstruatiekramp, maar nu is het rustig. dus wie weet duurt het nog een tijdje. maar jullie heel veel succes! spannend hoor
Nietje, hoe gaat het ermee, ben je al bevallen? Ik nog niet, heb wel steeds last van harde buiken, maar het wordt nog niet erger. Het is nu 3 dagen geleden dat ik mijn slijmprop ben verloren, hoe lang zal het nu nog duren?
Jeuj wat spannend hier! En wat een gore foto van die slijmprop, maar ook wel prettig om te weten hoe het er ongeveer uitziet. (en wie weet hoe lekker op een toostje) Ik wist eigenlijk niet eens dat je dat verloor voor de bevalling, weer wat geleerd!
haha die foto vond ik ook vies. ik zat nog te denken toen ikaan mijn man vertelde dat ik waarschijnlijk de slijmprop verloren was, had ik hem moeten laten zien.... hahah hij keek me echt aan van wat is dat dan weer ... slijmprop?
Ik had ook nog nooit van een slijmprop gehoord voordat ik zwanger werd. Haha.. en naast slijmprop waren er nog zoveel andere dingen die ik niet wist.
haha, ik had hem uit de wc kunnen vissen en laten zien hier is nog niets aan de gang. dus we rollen lekker door.
haay dames ja ik ben bevallen gistermorgen om 6 uur alles is prima verlopen we hebben er een zoontje bij hij heet emir de details komen later als ullie het niet erg vinden ga nou ff voeden en dan lekker slapen morgen moeten de andere twee weer naar school groetjes en tot snel anita