Hey Nietje nu ben je de decembermoeders vergeten te melden dat je al bevallen bent! Gefeliciteerd meid is allemaal goed gegaan begrijp ik! En die slijmprop die hoef je dus niet te verliezen hé... het kan maar gebeurd niet altijd, soms verslijmd hij gewoon helemaal en zie je hem nooit terug en soms verlies je hem pas tijdens de uitdrijving. Met mn eerste ben ik hem verloren in het toilet en met de 2de heb ik em nooit gezien. Dus ga er niet op zitten wachten
Nietje, gefeliciteerd meid! Hier nog geen baby, maar gisteravond heb ik dus weer een slijmprop verloren, deze keer aanzienlijk groter dan die van woensdag, dus waarschijnlijk is nu de hele prop eruit, dus laat maar komen!
@Nietje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! @Molly: het wordt bij jou ook lekker spannend... Hou je ons op de hoogte?
Ik blijf steeds slijm verliezen nu, net weer een hele sliert... Zal ik dan toch eerdaags gaan bevallen? Woensdag heb ik de laatste controle bij de verloskundige, daarna word ik overgedragen aan de gynaecoloog, maar hopelijk is dat dus niet meer nodig
Spannend joh Molly! Lijkt me verschrikkelijk zo in afwachting te zitten! Maar das gezonde spanning hè! Veel succes!
Nou, gezond, gezond, dat weet ik niet hoor! Het doet me erg denken aan het zwanger willen worden. En dan vooral aan die 2 weken na de eisprong, zal het wel of zal het niet.... Heel frustrerend!
spannend molly. hoop voor je dat het snel doorzet nu,je zal het ook wel een beetje zat zijn. succes, groetjes miranda
haha ik ben intussen ook bevallen, dus die prop gaf toch wel aan dat het binnenkort ging gebeuren, vk heeft getocheerd en paar cm ontsl. en na het strippen is mijn ventje een dag later gekomen