Hoi dames. Ik zit in de rats, mijn vriend en ik zijn nu een jaar bezig om samen een wondertje te creeren. Ik ben 28. Ik ben vorigjaar nu al weer anderhalf jaar geleden 1 keer de prikpil wezen halen maar kon er niet tegen en ook niet weer gehaald. Ik ben normaal gesproken heel vruchtbaar en heb ook al 2 wondertjes waarvan ik zonder pardon en moeite zwanger ben geworden.3 en 4 jaar oud. Nu is mijn menstruatie steeds onregelmarig (dat denk ik) en tijdens mijn eisprong vloei ik ook. Nu 3 weken aan de pil geweest op advies van de gyn en nu moet ik mogelijk in mijn eisprong zitten.... Heb ook wel last van mijn buik, maar ook onzeker het lijkt namelijk een beetje op de menstruatie pijn. Nou weet ik dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn, maar ik moet dus van de gyn elke dag (vanaf de 11 dag) testen coor ovulatie 3x per dag, nou mijn portomonnee denkt daar ook anders over. Maar hoe kan ik er dan zo min mogelijk mee bezig zijn? Ook is er bij mij in aug een uitstrijkje gedaan en daar kwam pap 3a uit maar volgens de gyn is het niets om mij zorgen over te maken en het staat een eventuele zwangerschap niet in de weg. Maar toch wil het niet. Herkent iemand dit en heeft iemand misschieb tips want wil toch echt niet dat het mijn leven gaat beheersen. Aub help Xx een onzeker moeder