Gisteravond ging ik samen met Mijn man en zoontje, eten in een snackbar. De snackbar zit in een overdekt winkelcentrum met andere winkels. Toen wij daar zaten te eten, kwam een tafel naast ons een jongetje van een jaar of 6 zitten. Zijn moeder dropte hem daar met een patatje en ging zelf weg om boodschappen te doen. Het jongetje huilde toen zijnerven wegging en vroeg of ze hem niet alleen wil laten. Toen ze weg was ging hij de hele tijd kijken of ze al terug kwam. Toen vroegen mijn man en ik of hij bij ons aan tafel wilde zitten. Dat wilde hij wel, hij stopte gelijk met huilen en hij en ons zoontje vonden elkaar wel aardig Hihi. Na een uur was zijn moeder nog steeds niet terug. Wij zijn net zo lang bij hem gebleven totdat zijn moeder terugkwam. Want ik laat een kind echt niet alleen ook als is het een kind die ik niet ken. Na in totaal anderhalf uur kwam ze terug en werd ze boos op mij en mijn man. Dat we haar zoon bij ons aan tafel hadden gevraagd. Ik zei toen tegen haar dat haar zoontje helemaal alleen zat, aan het huilen was en steeds keek waar ze bleef. Dat als het mijn kind was dat ik blij zou zijn als hij opgevangen werd en dat ik mijn kind nooit anderhalf uur alleen zou laten op zo'n jonge leeftijd. Er hebben gedag tegen het jongetje gezegd en we zijn weggegaan. Hier breekt mijn moeder hart gewoon van
Dat ligt niet aan jou in ieder geval. Ik vind dit heel bizar en zou het ook heel raar vinden. Ik denk dat je er heel goed aan hebt gedaan om het jongetje bij jullie aan tafel te nemen. Stel je voor dat er iemand met slechtere intenties in die snackbar zou hebben gezeten. Heel raar hoor, dat een moeder zoiets doet. Daar kan ik echt niet bij....... Triest
Nee het ligt zeker niet aan jou, ik vind dit van die moeder echt niet kunnen! Arm kind dit zou mij ook aan me hart gaan. Ze zou juist dankbaar moeten zijn dat er mensen zijn die zich wel bekommeren om haar zoon, een kind van 6 jaar jong.... Je zou er toch niet aan moeten denken wat er tegenwoordig al allemaal niet gebeurt!
Ocharme dat kind! Dat die moeder dat überhaupt durft.... wat als hij in zijn angst aanloopt en de weg oversteekt? Van de andere kant moet het kind niet leren om zomaar naar vreemden te gaan. Stel dat iemand met mindere bedoelingen hem uitnodigde? Maar goed... de schuld ligt bij de moeder. Je kunt ook niet verwachten dat het personeel op het kind gaat letten... denk dat dit toch de meest goede optie was. Zo zag mijn man eens in de mac dat een moeder helemaal uit de plaat ging tegen haar kind die aan de diarree was. Ze kon het niet houden (een jaar of 3 - 4 zal ze geweest zijn) en het droop zo tussen de benen door uit de broek. In plaats van dat ze het kind troostte (want die was helemaal verdrietig ervan) en deed wat ze moest doen, zat ze te zeuren over dat het kind nog in de auto moest en dat alles vies zou worden. Triest!
belachelijk , zo een moeten ze aangeven bij de kinderbescherming . ik vind t een soort van kindermishandeling geestelijk dan he . 6 jaar en helemaal alleen laten tttsssss
Ik heb zelf een dochter van 6 en die laat ik nog geen minuut alleen. Vreselijk zulke mensen. Wat denken ze wel niet?
het ligt zeker niet aan jou zou precies het zelfde hebben gedaan denk haar neus op de feiten hebben gedrukt o mijn god het kind ook vind dat echt zo zielig je laat een kind toch niet alleen nooit dat ik dat in mijn hoofd durf te halen neem ze altijd overal mee naar toe je hebt heel goed gehandeld meid dus twijfel daar zeker niet aan
Jeetje, dat zou ik nooit doen, m'n kind zo achterlaten! Er lopen zoveel rare figuren rond.. Lief dat je dat jongetje bij jullie vroeg en des te achterlijker vind ik het dat zijn moeder boos werd. Waarom mag haar kind geen contacten leggen? Als ze niet wil dat andere mensen zich over hem ontfermen, had ze hem zelf maar bij zich moeten houden..
Nou, dat ligt dus echt niet aan jou! Een kind van een jaar of zes laat je toch niet alleen..! En dan die reactie van die moeder, dat jullie hem niet aan tafel hadden mogen vragen. Je kind achterlaten, dat is wel ok?? Fijn dat hij bij jullie mocht zitten. Rare mensen op deze wereld. Elke keer als ik zo'n verhaal hoor denk ik altijd aan die MMM-meiden die heel graag een kind willen en er (nog) geen hebben en dan dit soort types... die zouden gewoon verplicht gesteriliseerd moeten worden...! :x
vind het echt heel netjes ( logisch eigenlijk ook...maarja vond iedereen dat maar.. ) dat jullie zijn blijven wachten en het kindje bij jullie vroegen te zitten. Die moeder(? oppas?) is niet wijs om zo'n jong kind alleen te laten wachten
Bahbah... Eigenlijk had je zijn naam en adres moeten vragen en dit moeten doorspelen aan de kinderbescherming want dit mag volgens mij echt niet!!
Dat vind ik niet normaal! Arm jongetje. Voor hetzelfde geld laat ze het jongetje ook wel vaak alleen thuis om zelf lekker de hort op te gaan. Hoe oud was die moeder?
Dat ligt zeker niet aan jou, ik zou mijn kind, al is hij al 6, niet zo lang alleen laten, sterker nog ik zou hem helemaal niet alleen laten. Wat fijn dat er toch nog mensen zoals jullie zijn die zich om zulke eenzame kindjes ontfermen! en idd wat Kikkert zegt, nogal asociaal om dan zo boos op jullie te worden als ze terug komt, bah!:x
Arm jochie zoiets doe je toch niet? Goed van je dat jullie m hebben opgevangen. Mensen van de snackbar kenden hem verder ook niet?