@kirst, ben eerlijk gezegd niet zo van de spijkerbroekjes in die kleine maatjes Dit is die van 110 die ik bedoelde, haal hem zo weer weg want heb een beetje ruimte tekort bij de afbeeldingen. De bovenkant is dikke spijkerstof de onderkant gebreid
Nee gaat hem dus van beide kanten niet worden . Zal nog morgen ff foto's maken van andere broeken die ik heb in maat 74. Was overigens de enige spijkerbroek, als ze nog niet kan lopen is een spijkerbroek ook niet echt fijn, maar Madelief liep al toen ze de broek paste. , ga mijn foto ook weghalen, want de ruimte wordt anders idd te klein
Leuk idee dit. Misschien hier nog iemand die wil ruilen... Ik heb een supergroot pakket maat 62/68 jongens. Met veel merken en iets van 50-delig. Daarnaast heb ik een pakket maat 92/98 jongens, en ook veel merk. Dit bestaat uit minimaal 30 delen. Bij beide geen sokken/ondergoed.. hooguit bij de eerste 2-3 leuke merkrompertjes die nog erg mooi zijn. Wat ik nodig heb is mooie kleding maat 74/80/86 en 110/116+ (tot 122/128, want hij groeit heel snel. Ik wil er best minder voor terug dan wat ik aanbied, maar het moet wel ook gewoon netjes zijn. Dit is het 62/68 pakket en lang niet alles staat op de foto: Marktplaats.nl > Groot jongenskleding pakket maat 62/68 VEEL MERKEN (50delig) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Voor foto's van het andere pakket moet je maar even pb-en ofzo.
@ Pcootje: Oooh ik zou foto's maken van de broekjes maat 74 Helemaal vergeten, druk weekend gehad dat ik er niet meer aan gedacht heb. Morgen moet ik werken, maar vrijdag heb ik tijd om er foto's van te maken.
Ik heb voor een jongen en een meisje de maten 50, 56, en 62. Bijna alleen merkkleding zoals Bakkaboe, S&D le chic, Carbone, Ralph Lauren, Burberry, Mexx. Ik zoek zelf eigenlijk de winterkleertjes in maat 68. Ik heb ook nog een rose ledikantdeken nieuw, en 1 blauwe ledikantdeken nieuw, 2 Koeka speendoekjes beige nieuw, een boxmobile en boxslinger van gekleurde sterren....
Volgens mij werkt ruilen alleen goed als de één eerst een jongen en daarna een meisje heeft en de ander eerst een meisje en daarna een jongen. En dan allebei ongeveer van dezelfde leeftijd. Dan kan de kleding van het oudste jongetje naar het jongste jongetje en andersom van het oudste meisje naar het jongste meisje. Want als je wil ruilen voor 1 kind, dan heb je dus kleine maten die je wil ruilen voor grotere maten. Maar wat heb ik aan kleine maten als ik zelf een kind van hetzelfde geslacht heb die al in die grote maten past? alleen als ik dan 2 kinderen van hetzelfde geslacht heb zou het kunnen, maar dan hoef ik niet te ruilen, want dan krijgt de jongste de kleren van de oudste.
Daarom is er ook gezegd dat je niet alleen kleding kunt ruilen, maar bijvoorbeeld ook andere dingen zoals speelgoed of net wat je nodig hebt.
ik heb te ruil jongens kleding maat 80 en klein beetje 74 en ook van 92 klein beetje ook heb ik dan 2 paar schoentjes te ruil heb ook wel hobbelpaard mja dan moet het wel een hele goede deal zijn wil ik die ruilen ben zelf opzoek naar jongens kleding maat 98/104
ik heb dit pakket. maat 62/68 jongen wil ruilen tegen kleding voor meisje maat 110/116 of broekjes jongen maat 98
jammer dat dit niet schijnt te werken, ik lees zo vaak topics in de lounge van mensen die niet rondkomen. Kan me toch voorstellen dat deze groep juist met deze mogelijkheid erg blij zou zijn. Zoals gezegd je hoeft geen kleding tegen kleding te ruilen je mag bijvoorbeeld ook een dienst terug doen, iets waar je goed in bent.
Hoi mensen, ik zoek voor mijn jongste meid een stuk of 4/5 rompers met lange mouwen in maar 68 en 74. Liefst 2 witte erbij. Wie heeft dit? Heb veel meidenspul liggen dus vraag me wat je nodig hebt en ik kijk of ik het heb.
Ik denk op zich dat zoiets wel kan werken hoor alleen idd niet makkelijk met kleding tegen kleding. Daarnaast blijft de waarde een lastig punt. Ik denk dat je het beste hier neer kunt zetten wat je precies zoekt en dan afwachten of er iemand is die het heeft en dan kun je er onderling vaak wel uitkomen
taliaa, aardig van je. Heb ook al contact met iemand via pb... heb echt wel 1 witte nodig. Ik laat weten of ik er met die gene uitkom.
Hai meid, Ik heb deze drie rompertjes. Zijn niet echt wit, maar creme. Misschien is het wat je zoekt. Groetjes Petra
En dit rompertje heb ik ook nog met lange mouwtjes. Verder heb ik er nog twee met korte mouwtjes........
ik heb kleding van een meid in maat 50/56 en natuurlijk straks grotere maten en voor jongens heb ik op dit moment even niks. ik zou willen ruilen voor of grotere meidenkleding of voor jongens in maat 92 of groter.
@ Petra: welke maat is het? 68 of 74? verder: Zal denk ik na het weekend zijn. Groetjes. (dat is dus meteen een knelpunt bij het ruiltopic hihi. Meerdere aanbiedingen....)
Hai meid, Het is maat 68. Mocht je nou interesse hebben stuur dan ff pb, want ik kijk hier niet altijd. Groetjes Petra