slijm of temp?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mama suus, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai,
    ik heb even een vraagje, ik temp al een tijdje maar ben nu echt ff de weg kwijt.

zo had ik uitgaande van mijn vorige cyclus gister mijn eisprong. maar ik denk zelf toch echt dat hij vorig weekend was. dit omdat ik toen echt mega veel rauw eiwit had oftewel vruchtbaar slijm. mijn temp veranderde toen niet die bleef op 35,6 36,5 daar zit ie haast altijd. nu ging afgelopen week mijn temp ineens omhoog en zat ik op 37 maar vandaag was ie weer gewoon 36,6 snap dr dus echt niks van.
    moet ik nou deze cyclus uitgaan van mijn slijm of van mijn temp.

moet er wel bij zeggen dat de afgelopen nachten het met slaap niet zo normaal was aangezien onze dochter een fikse keelsonsteking heeft en daarbij hoge koorts waardoor ik er dus regelmatig uit moest. dus daarom denk ik dus ook dat mijn temp niet echt betrouwbaar is, maar is mijn slijm idt dan wel?

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik denk dat je vorige week je ei al gehad hebt.Zeker gezien je afscheiding.Dat is betrouwbaarder dan je temp.
    Je zult zien dat je temp morgen weer hoog ligt.Misschien een innesteldip..

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou dat zou mooi zijn hihi had vanmorgen al eens tempkaarten bekeken hier en zag idd dat er veel van die zwanger waren na de eisprong hoog zaten en dan na ong wk een dag laag. dus ben benieuwd we wachten af ga in ieder geval vandaag alvast tests bestellen dan heb ik die in ieder geval in huis van het weekend.

had vorige wk ook aardig last van zeurderige pijn dus wie weet.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou minn temo is nu idd weer hoger zit nu op 37.1 dus die innesteldip zou best kunnen

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nu snap ik er echt niks meer van hoor hihi mijn temp blijft hangen op 36,9 maar had gister roseslijm 1 keer en vandaag al paar keer bruinig slijm zou ongie toch komen dan of zou het wat anders kunnen zijn.

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb het abtwoord al mijn temp was vanm,orgen 36,6 en ben ongi, beetje jammer want leekr er toch echt op na jah op naar de volgende dan maar.

Deel Deze Pagina