is dit niet heel raar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sidmick, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Mijn meisje begon met haar onderste twee tandjes. Toen een derde tand onder. Toen de bovenste twee voortanden en nu......... nu heeft ze aan beide kanten boven een kies! Is dat niet een vreemde volgorde? Ik dacht dat eerst alle tanden kwamen en dan pas de kiezen?

2. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    meestal wel ja! Maar je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen. Bij mijn oudste klopte de volgorde ook niet en hij heeft 5 snijtanden onder ipv vier:)

3. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    min dochter heeft nog geen tanden ( dhuhh) maar ik weet van mezelf dat ik eerst mijn boeven hoektanden kreeg.
    Mijn moeder heeft toen nog erg veel moeite gedaan om deze dracula op de foto te krijgen. :D Ze vond het toch ook wel *speciaal*

4. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    mijn dochter heeft 4 boventanden en 2 ondertanden maar wel al 4 kiezen, aan beide kanten en boven en onder. Ziet er wel een beetje raar uit maar ach. Dacht ook altijd dat eerst alle tandjes kwamen, dan kiezen en als laatste de snijtanden. Ach ze komen vanzelf wel

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hier klopte het ook niet helemaal, eerst 7 snijtanden, toen 4 kiezen en daarna de 8e snijtand pas.

6. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    hier klopt het ook niet helemaal, want mevrouw is nog steeds helemaal tandloos haha

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier klopt hij ook niet Fynn had de eerste 2 gehad en ik "verwachte" dus de bovenste 2 maar menaar kreeg dus de volgende 2 ook beneden en nu sinds 2 weken heeft hij 3! tanden boven door

8. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Hahaha, die van mij heeft precies hetzelfde. Alleen nu heeft ze er 1 tandje naast haar 2 voortandjes gekregen... Tja, de ene is wat later he:p!

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Onze zoon kreeg eerst zijn twee onder snijtandjes.
    Toen zijn bovenste twee snijtandjes.
    Daarna ging ik mij op zijn onderkaak 'concentreren', maar toen kwam er boven weer een snijtandje, en vandaag is zijn (was allang zichtbaar) 6e snijtand (boven) echt doorgekomen.

Gisterenavond kauwde hij op de steel van zijn tandenborstel en toen ging hij huilen. We zagen wat bloed in zijn mond. Ik zat te denken, misschien komt er wel eerst een kies ofzo, maar ik denk dat hij daar iets te jong voor is (net 10 mnd).

We zullen zien wat volgen gaat. Het blijft wel spannend, maar ook lastig hoor. Jeetje, dat kost mij en ook mijn zoon onze nachtrust ;)

Deel Deze Pagina