My Ovulation Chart Hallo dames, Ik snap er even niet zo veel van.. ik heb gister (dag 15 van cyclus) een positieve ovulatietest gehad, maar volgens ff heb ik op dag 13 eisprong gehad.. Zou t kunnen dat de temp stijging komt door t warme weer? Ik hoop dat me kaartje te zien is zo
Ik zie dat je je ovu test nog niet hebt ingevoerd bij ff en dat je ook een stippelkruis hebt. FF is er ook niet zeker van. Ik denk dat als je je posi ovutest invoert, dat de kans groot is dat ff je kruis weghaalt en als je de komende twee dagen een hoge temp hebt, je kruis dan verschoven wordt naar CD 15.
Een ovulatietest moet bij opk. Ik zie dat ff het kruis inmiddels heeft weggehaald. Hij zal hem morgen wel weer teruggeven hahah
Ja had beetje uitgeprobeerd waar moest zetten.. en idd bij ook en toen verdween t kruis en kreeg de mededeling dat ei tussen dag 15 en 18 komt.. nou ja dat had ik dus zelf met ovutest ook bedacht hihi.. maar zou die valse temp stijging dan toch komen door warmere nachten? (Heb zelf idee trouwens dat nu me ei is, beetje krampjes namelijk)
Ja misschien heeft hij weer bij jou inderdaad invloed. Je hebt vandaag een mooie dip, dus als je temp nu weer gaat stijgen zal vandaag idd je ei zijn. Al lekker gezellig gemaakt? Haha