Ja daar lijkt het wel op, het wil alleen niet altijd wat zeggen. Afgelopen maand hadden 2 meiden ook zo'n kaartje, maar waren uiteindelijk niet zwanger. Maar je kaartje ziet er veelbelovend uit! Wanneer ga je testen?
Ik wacht denk ik gewoon tot mijn nod. Dat is dinsdag de 23e. Ik temp al een tijdje voordat we voor een kindje wilden gaan. Heb nog nooit een driefasig patroon gehad. Hoeft niks te zeggen natuurlijk, maar hoop het wel!!
Oehh dit is bij mij 3 keer positief geweest!! 3 keer was is dan zwanger!! Mits ie nu niet ineens gaat dalen en schommelen, maar ziet we hoopvol uit
Ziet er hoopvol uit! Ik had het deze ronde ook en zwanger!! Zie hier mijn kaartje: FF had mijn eisprong 2 dagen later gezet maar bij de echo was ik 2 daagjes vooruit gezet. Dus heb het rode kruis zelf op die datum gezet.
Hij is hier door meerdere dames wel bestempeld als driefasig. Ik wist namelijk niet eens dat het bestond. Heb het zelf naderhand ook even gegoogled. En driefasig is 1 tempfase voor je ei en 2 na je ei. Die zie je in mijn kaartje wel. Dat was waar ik op doelde. Jullie bedoelen waarschijnlijk de drie temperatuursplateaus na de eisprong.
Ik dacht eigenlijk dat een driefasig patroon is als je temperatuur na je eisprong 2 keren stijgt (zonder dat het steeds schommelt van laag naar hoog en weer...)
Maar ja inmiddels is het vanochtend met 0,2 graden gedaald..Meestal daalt het op de dag dat mijn menstruatie begint of 1 dag later. Dit keer dus paar dagen eerder denk ik..
Dat heb ik nergens zo kunnen vinden, maar zou heel goed kunnen hoor! feit blijft nog steeds dat het eigenlijk niet zo veel zegt. Balen dat je temp gedaald is joh, maar mss stijgt ie morgen nog?! Duimen draaien!!
Hoe is je temp nu? Ik hap precies zo'n kaartje maar die dip had ik op 9 dpo. Was toen zwanger! Nu een dip op 11 dpo en bij mij betekent dat game over. Hopelijk voor jou goed nieuws!