Vanmiddag hebben we ons eerste pretecho gehad. Samen met de oma's zijn we op pad gegaan en ondanks het zo vroeg in de zwangerschap is zijn ij zeker niet teleurgesteld van het resultaat. Wat ontzettend gaaf. Nu gaan we nog een keer met 27 weken want dan zie je het gezicht het beste. Het was wel leuk alleen die kleine vond het niet zo leuk en hield steeds de hndjes voor zijn / haar gezichtje .. zal als het lukt foto's in mijn album plaatsen.
schattig... het lijkt wel of de beeb op de laatste foto lacht hahaha !!! leuk hoor, en ja wel een beetje vroeg, maar toch mooi om te zien dat het met 19 weken al zo groot is, en nu met 27 weken nog een keertje
zo rond de 20 wkn is het mooiste om een pretecho te laten maken. nu tegenwoordig heb je die 3d echo's die waren er toen nog niet, maar ik had ze niet willen missen.... mooi he..
ik heb ontdekt dat ik van die dvd mooiere foto's kan maken dus kan mijn album ekker vol zetten hihi .. ben al uren bezig kan er geen genoeg van kijgen hihi
leuk zeg! ik vindt het resultaat het mooiste rond vde 25/26/27e week, hoewel dit ook wel schattig is. maar dan zie je het gezichtje wat mooier. Veel plezier dan!
echt kei leuk! als het bij ons allemaal zover is wil ik dat ook laten den! goh ik wist niet dat je bij 19 weken al zoveel kon zien!
Leuke foto's zeg... Leuk ook dat je zo in het middelpunt bent he bij de echo... Nu lekker wachten tot de 27 weken xxx Marijke