Ik weet dat elke dag testen geen zin heeft, maar ik voel me zo ontzettend onzeker of het wel goed zit.. Gisteren had ik een behoorlijke knaltest, met erg geconcentreerde urine. Ik zag vanochtend aan de kleur al dat mijn urine minder donker was. De test van vanochtend slaat ook lichter uit, niet alleen de teststreep, maar ook de controlestreep. Is dat dan oké, of is dat een slecht teken? Ik ben 14DPO vandaag, met een gemiddelde LF van 12 dagen. Bovenste test van gisteren, onderste van vandaag. De onderste test is nog niet helemaal droog op de foto. Oh en bovenste test was helemaal geel, dus die is doorgepoeld met een druppel water.
Weinig van te zeggen. De controlestreep is idd ook aardig donkerder, dus slecht te vergelijken vind ik Mijn eerste test was na opdrogen ook echt donkerder dan die van 2 dagen erna. Sindsdien maakte ik gewoon steeds na precies 10 min bijv. een foto, zodat je eerlijk kunt vergelijken. Ik dacht ook dat het fout zou gaan door die test, maar zit helemaal goed
Probeers eens met middagurine te testen. Voor het eerst testte ik met middagurine duidelijker dan met ochtendurine. Kan ook aan de test zelf liggen. Ik vind het er goed uitzien iig!
Het maakt echt verschil of je urine geconcentreerd is of niet hoor. Want idd, de controlestreep is óók dunner. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was en over een dag of 2 weer testen. Zul je ziet dat je een mooie knaller hebt!
Dankjulliewel! Ik kijk vanavond als ik thuis ben wel weer even en van het weekend doe ik nog een clear blue. Zou die met zulke strepen al 2-3 aangeven?
Dankjewel, nou nog niet helemaal droog, maar wel al een minuut of 15 oud hoor. Maar de KV droogt bij mijn testen vaak nog wel langer dan dat.
Foto nu hij goed droog is. Nog steeds verschil in de controlestreep, maar de teststreeo valt mij mee.