Hallo, ik ben hier voor het eerst op het forum met een vraag. Ik kan zo niet vinden of er al iets over geschreven is. Ik heb net een babybjorn draagzak van iemand overgenomen en nu doet 1 van de twee gespjes het niet zo goed. Dat wil zeggen, hij zit wel vast, maar hij wil niet goed los. Ik heb op internet gezocht of hier iets over bekend is, maar ik kan niets vinden. Wellicht moeten we een nieuwe gesp bestellen? Ik weet ook niet of dat in de nieuwste versie anders is ofzo. Ik kon namelijk ook niets terugvinden over verschillende versies, behalve dan de original, active en dergelijke. Ik heb zelf een active, dus met driehoek op de rug. Maar ik weet dus niet welke kleine dingen in de loop van de jaren verbeterd zijn. Wie weet hier iets over?
Hoi Mamanoek, allereerst welkom op het forum. Ik had ook een babybjorn waarvan de gespjes moeilijk los gingen, maar ik heb hem zo weinig gebruikt dat ik er niet eens aan gedacht heb er iets mee te doen. Misschien kun je baby bjorn even een mailtje sturen. Van een vriendin weet ik dat de service daar uitermate goed is dus je kunt het altijd even proberen.