Is dit niet zo netjes?

Discussion in 'De lounge' started by Ellen291982, Sep 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Ik zou er wel blij mee zijn, en om eerlijk te zijn ook wel om moeten grinniken.. Zo eigenwijs.

2. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Ik ook.

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

Jun 19, 2011
    2,205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh serieus?! Nee dat lijkt me niet de bedoeling.
    Ik zit met mooi weer weleens topless in de tuin te zonnen. Hoor ik ook geen deurbel. Moet er niet aan denken dat de postbode ineens in mijn tuin staat. Al draai ik voor de zekerheid wel de poort op slot :p

Vreemd dat als er niet op de deurbel wordt gereageerd, je gaat kijken of de poort open is en dan ook nog de tuin binnen stapt. Poort op wel of niet op slot.

De bewoners zijn kennelijk niet thuis of willen niet gestoord worden, dus je hebt daar niets te zoeken.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Die van ons gaat de halve buurt af net zolang ie iemand vind die wel thuis is :D

Ik had een keer voor mijn werk in engeland stipboeken van matvel en dc comics besteld, niet goedkoop dus.. Kom ik thuis staat die doos voor de deur in de stromende regen.. Had echt mazzel dat degene die ze verstuurd had ze allemaal netjes in plastic had verpakt..

Maar vind het niet netjes hoor dat ie zo in de schuur is gegaan... Zou er melding van maken dat je het heel vriendelijk bedoelt vind, maar het niet prettig vind..

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    nou ik zou me daar niet druk over maken hoor... man wees blij dat hij je pakketje daar neer legt hoef jij niet meer thuis te blijven of naar het postkantoor :) en wat moet die vent verder in jou tuin doen? denk je echt dat hij het pakje neer legt en lekker iets mee gaat nemen?

De man hier van tnt ken ik inmiddels wel aardig en die legt ook wel vaak mijn nespresso in mijn fietstas, of om het hoekje, ik vind het juist heerlijk...

6. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Mwah, nee niet zo heel netjes, maar ach...ik denk dat de postbode het echt lief heeft bedoeld. Hij had wel even de poort achter zich dicht moeten doen ;)

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    Bij ons legt de postbezorger altijd de pakketjes in de garage, en ik vind het fijn, want ik hoef nooit wat op te halen bij het postkantoor. Als er een ander is die het niet doet vind ik jet jammer.
    Woon wel in een boerendorp waar het normaal is dat iedereen achterom komt, misschien scheelt dat ook....

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou 't eigenlijk ook wel fijn vinden, ik vind het altijd leuk om pakketjes te krijgen en dat scheelt weer een dag wachten (of een tochtje naar 't postkantoor).

Hier zet onze pakketjesman overigens altijd zijn telefoonnummer op het briefje, zodat je kan bellen als je weer thuis bent, als hij dan nog in de buurt is/komt, komt 'ie het alsnog brengen, erg fijn!

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    Huh? Vind zoeiets geen probleem zou niet eens in me opkomen om dat vreemd te vinden. Zou er alleen maar blij mee zijn dat je pakketje er die dag nog is. tjaa meningen verschillen.

10. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zou er persoonlijk niet zo blij mee zijn!

11. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier vind ik het eigenlijk ook wel netjes, beter dit dan enorm in het zicht voor de deur neerzetten waar het de kans heeft gestolen/gesloopt/natgeregend te worden!
    En als je het niet prettig vindt zou ik voortaan de deuren op slot doen.

Share This Page