Ben benieuwd hoeveel meiden er nu zitten te wachten. Ik ben er in ieder geval weer klaar voor. Plassen maar!
Dit lijkt me voor 11 dpo veeeeeeel te licht met een extra gevoelige test (heb wel telkens dezelfde gepakt)..
Lieve Nina Ik denk dat je het zelf niet goed ziet Want de laatste is stukken duidelijker als van gisteren
Nou hij is duidelijker dan gisteren hoor.... En nogmaals je 2de urine is veel meer geconcentreerd.... Jij bent gewoon lekker zwanger meiddd. Gefeliciteerd xxx
Ik vind hem eerlijk gezegd ook donkerder maar heb mijn ogen nog niet zolang open dus dacht dat het aan mij lag. Ik denk dus oploop te zien. En het is nu maar 24 uur later toch?
Er is duidelijk oploop hoor! Test nu gewoon even verder met predictor, die kleuren veel sneller. Jezelf niet gek maken, heb ik zelf ook gedaan en was voor niets nodig!
Lieve @Nina Sanders het is echt een prachtige oploop!! Van bijna niet zichtbaar op 9 dpo naar een mooi streepje op 11 dpo meer dan verdubbeld aan de streep te zien. Gefeliciteerd !!
Maar die van gisteren was ook eerste plas dus ik wil komende dagen eigenlijk met alle eerste plassen testen haha. Foto is ong na 20 min genomen. Hm. Toch blijf ik m wel licht vinden v 11dpo. Er zit idd 24u tussen!
Is een mooie oploop hoor. En niet iedereen maakt even snel hcg aan. Kan je anders geen bloed laten prikken voor je hcg waarde?
Ik ken deze testen niet zo goed, knallen deze überhaupt mooi? Eigenlijk moet je die van gisteren er even tussenuit trekken. Dan is de oploop in ieder geval wel mooi te zien.
Hij is echt wel een stuk duidelijker hoor! En hcg verdubbelt om de 48 uur dus dit is echt wel een mooie oploop! Komt goed