Ik zie wel oploop hoor! Hij is duidelijker dan gisteren, iedereen maakt anders hcg aan, bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Je bent zwanger hoor meid!
Hier veel lichtere testen met die termijn en het resultaat ligt te kletsen in z'n bedje. Er is zeker oploop te zien!
A. Ik zie zeker wel oploop! Zonder enige twijfel. En B. Test je iedere dag. En als je dat doet dan kan het zijn dat je soms onzeker word. Zeker de eerste minuten als je een niet opgedroogde al met een opgedroogde zit te vergelijken...
Misschien helpt het om te bedenken hoe ontzettend blij je nu zou zijn geweest als dit je eerste testdag was geweest. Dan zie je dat het een prachtig streepje is voor 11dpo.
Ziet er goed uit hoor. Ik zie ook de oploop. En voor 11 dpo is dit helemaal niet te licht. Sommige vrouwen testen dan nog niet eens positief terwijl jij nu al zo een schitterende test hebt! Daarnaast vergelijk je een natte test met opgedroogde testen, dus dat geeft ook een vertekend beeld. Je zult zien dat je op 14 dpo een (bijna) knaller in handen hebt.
Ja het verschil tussen 9dop en vandaag zie ik natuurlijk ook wel ja. Maargoed.. ik denk dat ik gehoopt had op een enorme oploop haha. Op 11dpo een knaller is natuurlijk te veel gevraagd (dan zou ik me waarschijnlijk ook weer zorgen maken). Ik denk dat ik een klein beetje gerustgesteld ben.. Voor nu dan. Maar morgen ga ik wel weer met dezelfde test, dezelfde urine testen!
Voor 11 dpo is dit een schitterende test. Mijn test met 13 dpo was nog geeneens een knaller. Daarna durfde ik niet meer te testen, maar ben nog steeds zwanger dus het zit wel snor daarbinnen. Ik zie een oploop zo duidelijk als wat, probeer een beetje vertrouwen te hebben meis
Gefeliciteerd! En ik zie oploop hoor! *gaat gelijk even bij het namen topic kijken hoe ver je daar mee staat* ❤️
Ik zou wel even opnieuw plassen Goede zoals hierboven staat vermeld om te bedenken dat als dit je eerste test was je heel blij was geweest!
Gefeliciteerd! Heb met de extra gevoelige van sensitest getest vanaf 8dpo, ook na ovitrelle. Had op 11dpo nog best een licht streepje, maar ben nu bijna 7 weken zwanger. Succes!