Huh? Nauwelijks oploop? Ik zie toch echt wel duidelijk verschil met die van gisteren. En dat in 24 uur tijd!! Terwijl hcg binnen 48 tot 72 uur verdubbeld, maar dat weet je zelf wel Gefeliciteerd, jij bent zwanger!!
Pff he bah, wat kan je eigenlijk onzeker worden weer om niets he. Dan die rottest, duurde eeuwen voordat die door liep vanochtend. Zet ook mn zoontje het op een brullen, terwijl ik aan het piesen was. Roept mijn man van beneden: [.....], ga eens naar O! Ik: 'ja wacht ff, kan niet, ik moet een test doen. Haal jij m ff uit bed, ik heb zn broodje al klaar..' Mijn man: 'nee kan niet, zit te poepen..' Was dus weer een hectische start.. Zoon helemaal overstuur omdat ie 3 minuten moest wachten
Dat ziet er heeel goed uit meid Niet zo onzeker zijn Doe anders eens een predictor Die geeft mooie duidelijke strepen ❤️
Ziet er goed uit hoor!zeker oploop 9 en 11 dpo zit 48 uur tussen,duidelijk verschil! En zelfs 10 en 11 dpo oplopend
Dankjulliewel. Maar straks thuis, rond vijven, ren ik eerst naar boven om te kijken hoe ze eruit zien..
Ik heb me toch een partij honger en moet vaak plassen. Super annoying, ik vind het gênant om zo vaak langs het kantoor van de directie te lopen (damestoiletten zitten daar) en er zit een raam in de deur..
Nina! Daar zit zeker gewoon oploop in! Snap dat je helemaal gek wordt van binnen. Wat ben ik blij voor je!
Zien jullie nu wat ik bedoel met geen verschil tussen 10 en 11 dpo? Zojuist nog 1 gedaan maar ik weet zeker dat die ook zo licht gaat opdrogen..