er zit toch een oploop in ? als je bijv die van 10 dpo weg haalt? waarom test je niet even met een ander merk. duim voor je
Ben ik met je eens hoor. maar je bent nu zo onzeker dat ik hoopte dat een ander merk wat duidelijker was. en je bent pas 11 dpo he! ik gun het je enorm.
Ja is zo hoor. Op zich ben ik ook niet ontevreden over de test op 11 dpo, ik staar me alleen blind op die oploop haha
Lieverd je moet ook niet dagelijks testen, maar om de dag. Hcg loopt per 2 dagen op he! En toch hij is wel mooi opgelopen Wat mij en mijn testdrang hielp was de ene dag een test en de dag erna weer een ander merk (ik wisselde de predictor en action af). En zag ik mooi elke keer oploop met de test van 2 dagen ervoor
deedt ik deze zwangerschap ook heel erg! en bij de andere tests ik 1x en was het goed. toen was ik ook niet zo bezig op het forum... ik merkte dat mij dat ook echt onzeker maakte . puur door veel reacties op topics. . ik ben niet zeker van de oploop etc.. of hij is wel licht voor ..... dpo!ik denk echt dat je moet proberen positief te blijven... ik weet het het is makkelijk gezegd. en begrijp hoe je je voelt. maar je bent gewoon zwanger!!!!!
Ik zie ook een duidelijke oploop van 9 naar 11 dpo. En voor 11 dpo is het echt een hele mooie test. Ik ben er jaloers op!
Dat deed ik ook! Ene dag predictor en andere dag kruidvat. En begin je alvast voor te bereiden dat dit streepje al best duidelijk aan het worden is, en dat er met een dag of 5 tot een week echt geen oploop meer mogelijk is dus dat je echt op je lichaam moet vertrouwen. En de angst die je voelt is normaal natuurlijk, maar heel vaak testen haalt die angst helaas niet weg...
Ik ga ook afwisselen idd, ik heb gisteren een dipstick gedaan, die doe ik dan morgen weer en vandaag met Action getest, dus overmorgen ook weer met Action. Maak je voor nu niet te druk (makkelijk gezegd ik weet het), want het zijn echt mooie streepjes voor 11 dpo
Ik denk dat je beter gewoon even een dagje er tussen moet laten hoe moeilijk ook! Voor nu ben je zwanger gefeliciteerd, maar probeer jezelf ajb niet gek te maken
Och meis wat een onzekerheid he?! Kon je maar even een paar dagen doorspoelen. Ik zie zelfs in je testjes van vanmorgen en vanavond een mini oploop. Hele stomme vraag misschien? Maar is een bloedtest een optie? Vast al door meerdere tegen je verteld hier?
Ja is zeker een optie hoor. Maar dat wil ik toch echt pas na nod doen. Ik bedoel, wat schiet ik hier nu mee op? Ik moet gewoon meer geduld hebben.. Maarja, voor mn gevoel heb ik al zoveel geduld moeten hebben . Ik wilde trouwens predictors bestellen maar ze zijn op bij de op=op. Zie ze momenteel overal voor een tientje per stuk? Daar heb je ook een CB voor!