Gefeliciteerd!! Ik ben ook in augustus 2017 bevallen en ben nu in afwachting van mijn nod wat ook 15 maart is (cryo tp). ik durf alleen niet te testen
Ohja, zie ik (want geen daglicht). Ik heb nog 1 zon gekke test in huis en heb de predictors al besteld! Die wil ik donderdag (14dpo) doen. Ik vind dat ik daarop dan een knaller mag hebben Eerst morgen nog die gekke.. haha (niet meer kopen die!)
@Nina Sanders ik heb de predictors nog wel bij op is op gekregen zaterdag! Misschien ander filiaal in de buurt? En oh nogmaals gefeliciteerd natuurlijk! Volgens mij ben ik jou 2,5 jaar geleden ook regelmatig tegengekomen hier. Tegelijk zwanger
Ja klopt! Hm, ik ben echt te lui om naar de op=op te gaan. Zou niet weten wanneer ik dit moet doen. Ben aan het werk en zou ze wel vrijdag kunnen halen, maar dat is te laat want wil do testen met de predictors. Ik heb ze nu bij bol.com besteld (2v10) en even een multi voor zwangeren erbji gedaan zodat ik gratis verzending heb (die blijven toch wel goed). Morgen komen ze binnen! Ben onwijs benieuwd hoe die zal kleuren!
2 voor €10 is ook nog te doen! En idd die multi zullen lang houdbaar zijn! Ben benieuwd naar je predictor testen
Die multi hoeven helemaal niet lang houdbaar te zijn. Die kun je nu al innemen hoor, want je bent zwanger
Ik heb me toch een partij honger joh. Wat is dit? Volgens mij had ik dat bij mijn zoontje ook. Word er echt heel flauw van. Ik ga een paar mails wegwerken, opruimen en hop hop de auto in. Naar huis racen en vvvrrrreeeeeetttteen! (Wel gezond hoor, ik ga vast koken, bonen-preischotel met wraps en vega balletjes). Maar ik vrees dat ik eerst even uit de pindakaas pot ga lepelen (hier hoef ik niet zwanger voor te zijn hoor, dit doe ik sowieso).
Heb laatst gelezen dat je gewoon kunt blijven hardlopen, vanaf week 15 uitkijken met afstand en tempo. Dus; succes
Hm ik zie het buiten alweer stormen hier. Dan trek ik zo mn sportlegging wel ff aan en ga ik thuis wat squatten etc . Eerst eten laten zakken. Heb net heeeeeel veel gegeten (had gewoon trek haha)