Die predictor zal echt niet wit blijven hoor Maar ik snap je heel goed meid! Doen wat goed voelt voor jou en wanneer jij eraan toe bent ) Al staat zo een banner je vast prachtig!
Je zou eventueel wat blanke nagellak op de testen kunnen doen. Je krijgt dan het natte effect een beetje terug en kan je de oploop beter zien. Niet dat het nodig is hoor, want de oploop is overduidelijk .
lig echt dubbel om jou @Nina Sanders . nou ja dubbel lukt niet meer haha. maar je bent gewoon leuk! je bent zwanger meis geloof het nou!
Gek genoeg (zelfbescherming) durf ik het nog niet te geloven, maar tegelijkertijd heb ik ook vertrouwen in mijn lichaam! Mijn zoontje is daar het bewijs van! Ik doe morgen de predictor en als die mooi is ga ik nog 1 keer het 'ik ben zwanger' subforum vol spammen, en dan stop ik! Maar echt stoppen met testen doe ik denk ik nog niet.. ik weet niet..vrijdag nog een keer en dan denk ik volgende week nog een keer. Ik wil wel een CB digitale met indicator doen maar niet te vroeg! Bij zoontje deed ik die met 5+2!
Sow. Ben er gewoon een beetje stil van. Door je "bekende" naam onthou ik je goed. En volgende een beetje jou. Wat geweldig mooi dat je zwanger bent. Je niet meer hoeft te wachten!! Het zal vast nog heel spannend blijven. Ik wens je een goede en fijne zwangerschap!
Ik heb ook stiekem meegelezen, kwam je vaak tegen op het forum en gunde het je zo. Echt van harte gefeliciteerd! Heerlijk van gaan genieten !