Het is zo leuk om te lezen dat zo veel met je meeleven Je bent zelf ook zo'n betrokken en actief lid dus "kennen" veel je.. Van mij mag je ook wel wakker worden en testen nu
Wooowww mensjes.. ik was van plan om rond dezelfde tijd met dezelfde urine te testen . Nu zal er misschien nauwelijks verschil in zitten? Wat lief trouwens alle reacties.. Pfoe!
Als het nog een streepje van de ovitrelle was gister dan moet ie nu wel minder duidelijk zijn geworden. Bij eigen hcg dus gelijk of zelfs al wat opgelopen Super spannend!! Hoe laat ga je testen??
Oooo hahha ik dacht dat is online of beschikbaar of zo.. Vroegahhhh zag je onderaan de pagina iedereen die aan het meelezen was.. Incl anonieme gebruikers toch
@Nina Sanders: ik heb vannacht zelfs gedroomd dat je een positieve test hier plaatste! Dus testen maar haha. Edit: ik lijk nu net een stalker, maar droom wel vaker over ZP hoor .
Hij is nog niet helemaal droog dus oploop kan ik nog niet vergelijken. Wat denken jullie? Nog Ovitrelle met een extra gevoelige test die vanaf 20(!)miu meet?
Ja dat was vroeger... Nu kun je ook op het profiel vh lid zien waar ie op dat moment is. Groene bolletje is online en dan kun je op profiel zien in welk forum diegene zit op dat moment