Wauw wat heerlijk! Ik ben ook maar een stille mee lezer maar jij bent een van de namen die ik telkens weer overal voorbij zie komen en dan is dit toch wel heel leuk nu zo te volgen! Van harte gefeliciteerd! Dat die roze (of blauwe ) bubbel maar heel gauw voor de dag komt! Ik ga hard duimen dat jullie volgend jaar deze tijd een blakende baby hebben van een maand of 4!
Oploop! Wat mooi zeg!! Ben erg blij voor je!! En ik ga je nog even volgen ! Want met medicatie blijft het toch even onzeker. Ik dacht ook steeds maar..
hhahahahaha @Dufel.. ik kan niet wachten om weer te testen. Test en bekertje staan al klaar bij het toilet haha. Ik geloof gewoon nog steeds niet dat er een ienieminie mensje in mij zou groeien straks.. zou zo bijzonder zijn!
Ik ken het gevoel! Voor deze zwangerschap een jaar bezig geweest met 3 miskramen. Zooo onwerkelijk als je dan weer een babytje in je buik mag laten groeien! En ohhhh wat gun ik het je!
ZO lief, zo'n horde meelevende mensjes! Voel me bijna bekend. Nouja, doe mijn naam wel een beetje eer aan dan, toch?
Jaaaaa! Super gefeliciteerd!! Ik wacht met smart op al je namen topics die je de komende maanden weer gaat plaatsen
Niet ‘dat er een mensje in je zou groeien straks’... er is al een mensje in je aan het groeien. Zit al ingenesteld en druk bezig met groter worden!