Ervaringen Zwanger & Kid Ultra Gevoelig (cassette)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 1982Eva, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ha,
    **waarschuwing**: als je extreem veel zelfbeheersing hebt en vroege testers dom & onnozel vindt, en niet kunt begrijpen waarom ze voor de bijl gaan, stop dan maar met lezen, want je gaat je ergeren en dat wil ik je graag besparen :) **

Ik heb voor het eerste cassattetest zwanger & kids ultra gevoelig besteld. Meten kennelijk vanaf 10 hcg (weet even niet wat de eenheid is, maar kv2v5 is kennelijk 20 en action ook zoiets).

Nu vraag ik me af wanneer ik daarmee een testpoging zou kunnen wagen. Daarom op zoek naar ervaringen: wie heeft er (niet-vals) positief mee getest en wanneer...? Sowieso ervaringen welkom, ik ben 6 dpo en vind dit altijd de pittigste dagen, dus afleiding welkom :)

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik op 9 dpo met kV, die zijn gevoeliger dan op de verpakking staat

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn ervaring is goed, al heb ik voornamelijk de uiterst gevoelige midstreams van zwanger&Kids gebruikt. Hiermee testte ik op 5 dagen voor nod al mooi positief (dit was toen duidelijker dan de kruidvat 2v5). Maar eens met jajo, kruidvat 2v5 is vlg mij ook gevoeliger dan op de verpakking staat. Ze zijn hetzelfde als de wondfo cassettes. Deze zijn veel goedkoper dan kruidvat 2v5 online te bestellen:D.

Ik zou op zijn vroegst vanaf 5/6 dagen voor nod testen.

4. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb er wel streepjes mee geplast en ben niet zwanger. Ze staan hier ook wel bekend om.
    Opzich goede testen maar je lichte streepje zou bij de volgende test dan wel echt opgelopen moeten zijn. Bij mij bleven ze licht.

Succes met wachten. Ik zit nu 7/8 DPO dus ook nog even geduld..

5. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ook al vroeg je niet om mijn mening,

Ik heb er ook vals positief mee geplast! En met mij nog iemand die ik kenn

6. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zeker wel, dat soort meningen zijn juist welkom! Misschien kan ik mezelf dan bedwingen, want die teleurstelling van vals positief heb ik nog nooit gehad en lijkt me vreselijk naar.

7. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas hier nog een vals positief tester... dus mijn ervaring is slecht met z&k!
    Ik blijf trouw aan KV 2v5 :) Oh en heb deze trouwens nog goedkoper kunnen vinden via internet, Wondfo ( schijnt hetzelfde te zijn als kv 2v5 )

Die testdrang herken ik ook hahaha!! Begint nu al langzaam te kriebelen, maar heb een afspraak met mezelf, om niet eerder te testen dan 3 dagen voor nod.

8. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hmmm misschien moet ik ze dan maar niet gaan gebruiken :-s lastig lastig.... Ik maak ook altijd dergelijke afspraken met mezelf, maar ben nu dus alweer met mezelf in onderhandeling ;) zo van; ok, vorige keer had ik positieve action test op 9 dpo, dat was dus kenneljk hcg 20, dus als dat elke 48 uur verdubbelkd, zou een test die op 10 aansluit op dag 7 al positief kunnen zijn... etc. Kom door al dat ge-reken bijna niet aan werken toe :) :) :)

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hier ook heel duidelijk vals positief mee getest. (De bloedtest op dezelfde dag was 1)

Deel Deze Pagina