Ons ventje doet op het moment niets anders als de hele dag Ppppffff met natuurlijk veel speeksel en bellenblazen. Ik merk dat hij dit doet en naar mij kijkt. Als ik dan terug kijk krijg ik een mega glimlach! Wat doen jullie kindjes (van ongeveer dezelfde leeftijd) om aandacht te trekken? Groetjes Cyntje78
Thirza doet dat ook en dan loopt de kwijl heerlijk haar nek in. Of ze gaat hele hoge geluidjes maken en als je kijkt krijg je een enorme grote lach
Hahahah ons ventje doet dat ook. En idd dan ook hele hoge geluiden maken en dat vind hij helemaal geweldig hihi. En dat kwijlen geweldig heh hahaha.
hihihi onze kleine vent heeft dit ook een periode gedaan! Ik kon 3x per dag zn shirt wisselen Ons leukste momentje in die periode: mijn vriend en ik dronken een keer koffie en Tycho werd wakker. We hoorden eerst een gilletje en daarna even niks. Toen Pfffffffffff hahaha, dat klonk zo ongelooflijk schattig door de babyphone!! Daarna deed hij het nog een paar keer. Ik heb even gewacht voordat ik hem ging halen want het was een te lief geluid om te onderbreken! xxx
Haha! Ja, toen straks was ons ventje aan het huilen in bed (slaapt na de fles van 17 uur altijd iets moeilijker in) Ik was al boven geweest en daarna mijn vriend. Toen het huilen stopte volgde er ook een Ppppffff Via de babyfoon is het ook altijd grappig om te horen!
hier ook een hele periode gedaan. met zn tong erbij en dan pff en trrr en weet ik wat er allemaal uit kwam nu weer nieuwe geluidjes
Dat van die geluidjes over de babyphone hadden we ook een keer. Alleen zat ze ineens voor het eerst da da da da da te doen. Dus even genieten enluisteren en toen snel samen naar boven en nog meer da da da's er uit krijgen LIEF!
Ons kind denkt dat ie een espresso-apparaat is zit de hele tijd kkgggkrrrrggghhh te doen met een grote grijns <3
Hahaha lachen zeg! Hier veel kwijl en een aaaggrrrhhh geluid met soms zijn tong er nog bij uit..! Lijkt net zo'n oud mannetje, helemaal als hij zijn handen vooruit steekt en iets wil pakken (in de draagzak mijn borsten..)
Hier had ik van de week ee shirtje met bloemen erop. L was zoooo observerend aan het kijken en probeerde het bloemetje op mn borst te pakken, keer op keer
mijn dochter is ook erg aan het bellenblazen maar zuigt ook iedere keer haar onderlip naar binnen. Die combinatie geeft een vreemd geluid wat haar zeer fascineert
Dat doet ons dametje ook nog steeds... We zijn er zelf mee begonnen (zonder het kwijlen uiteraard hihi) en toen begon ze ons na te doen. Helaas voor ons vindt ze het tijden de fruit- of groentehap nog leuker om dat te doen! De wortels vliegen je soms om de oren hier!!
Hier gilt en kraait Carmen zo hard dat we haar broertje maar niet meer naast haar in de box leggen want die krijgt dan zo'n rolberoerte dat ie gaat huilen.. Devin doet bedebedebff soort van mompelen. En dat kwijlen, gek word je er van ja.