Gewoon eerlijk

Discussie in 'De lounge' gestart door beebiegirl, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Hey Dames,

Ik had even een vraag. Ik zat ook vaak op een andere site over baby's zwangere en het zwanger worden en alles er omheen.
    Er werden altijd veel vragen of poll's gezet.

Ik ben iemand die altijd eerlijk zegt wat tie van iets of iemand vind, voor de site is dat nu een reden geweest om mij een ip ban te geven (dat je geen toegang meer hebt op de site)

Nu is dat voor mij niet zo'n probleem want ik kan het omzeilen via proxy.

Maar het gaat nu meer even over het feit hoe je over dingen denkt. Ik vind die site heel erg truttig en dat veel vrouwen echt zitten te zeuren en klagen. Ik stak het altijd maar op de hormonen.

Kennen jullie de site en wat vinden jullie ervan??

Enne tegen mij mag je eerlijk zijn hoor;):) xx

Enne nog ff iets wat er helemaal niet mee te maken heeft (haha) Ik moet nog 7 dagen w88 wat is dat k*t zeg pffff:$ voor mijn testen.

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Sja, ik ken ze en ik snuffel er soms wel eens op rond. Maar erg bijzonder vind ik het daar niet. Ik vind de site er niet mooi uit zien, heel onoverzichtelijk. En ik vind ook dat het niveau daar wat laag ligt. Dit is niet verkeerd bedoeld, maar over het algemeen zie ik hier serieuzere en interessantere onderwerpen dan daar. Misschien komt dat ook omdat de gemiddelde leeftijd daar wat lager ligt, aan de profielen te zien?? Geen idee, maar vind zwangerschapspagina 1000x interessanter en leuker!

3. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Tja nu zeg je inderdaad wat. Het niveau ligt daar lager, ik ben het helemaal met je eens. Ik dacht al dat het aan mij lag. Misschien te arrogant :D.

Ik moet zelf nog wel ff zoeken hier hoor omdat je toch een andere site gewend bent. Hoewel ik hier al een tijd lid ben kwam ik er eigenlijk nooit. Maar daar gaan we verandering in brengen. En hoop snel ander nieuws te kunnen brengen.:p

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik kijk er wel ,maar puur op wat infoforum en in de week dat ik zwanger ben, vind ik het intressant om de informatie te lezen

voor de rest een hoop ellende, egoposten, en scheinheilig gebeuren
    vooral in het rokerstopic kan ik me daaraan irriteren,maar kwaad maken heeft geen nut, is slecht voor je baby
    je kan beter gewoon een leuker forum zoals deze zoeken, en de ander rechtsboven in de hoek beeindigen ;)

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik vind het z,n onoverzichtelijke site. Kwam er alleen maar op om te kijken hoe mijn kindje zich ontwikkelde in me buik. Verder op het forum kwam ik nooit

6. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Ja er was ook ook een forum met het kopje abortus. Daar kon je gewoon je verhaal vertellen over het hoe en wat. Als je mijn profiel bekijk zal je ook dingen kunnen terug lezen. Ik heb een hele zware tijd gehad m.b.t. een abortus van een tweeling. Nou wat ik daar allemaal niet naar mijn hoofd kreeg. Ik was een hoer een kindermoordenaar noem het maar op. Ik ben er ook niet trots op ik voelde mij zwaar klote en dacht ergens mijn verhaal kwint te kunnen tot overmaat van ramp word je daar ook no geen x afgestraft erger kon het niet. Ze hebben uiteindelijk ook dat kopje weggehaald omdat het te heftig werd daar. Ik heb dat ook niet zomaar gedaan. Tenminste dat neem ik toch aan van niet. het is nu bijna 3 jaar geleden en dat gaat nog regelmatig door mijn hoofd, vergeten doe je zoiets NOOIT. Maar iemand te veroordelen:x als je iemand of de situatie niet kent is wel erg laag.

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

tja sommige mensen zullen hier ook wel zo reageren hoor..
    maar meestal als je het om een 'goede' reden heb gedaan.. dan valt het wel mee.. maar overal zitten van zo'n mensen tussen..

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Als je hier komt en al begint met het afkraken van een andere site, krijg ik een vervelend gevoel. Je hoeft toch niet de andere site te noemen? Dit is echt een serieuze vraag: wat levert het op om hier te vragen wat anderen van die andere site vinden? Je mag ook gewoon hier binnen komen en je verhaal doen.
    dus: welkom

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tja, dat soort dingen gebeuren overal wel denk ik.

En 'gewoon eerlijk' hoeft niet persé nodig te zijn. Het is maar net hoe je het brengt. In real life zijn mensen ook genuanceerder, op een forum vaak niet.
    Als een vriendin een nieuw kapsel heeft en het is afschuwelijk, zeg ik ook niet dat het afschuwelijk is maar ben ik toch iets subtieler. Kan je wel eerlijk zijn, maar kwetsen is ook weer niet nodig.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    helemaal mee eens.. wat een vreemd topic is dit.

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik dacht al dat het aan mij lag... :) Snap het nut van dit topic ook niet zo :(

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Goh ja, idd. Best wel eigenlijk.

13. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon eerlijk? oke
    Eerlijk gezegd krijg ik een beetje een naar gevoel van dit topic.
    Het is alsof je een beetje binnenkomt om een andere site af te kraken, en daar steun bij zoekt. Maar.. het feit dat je daar een ban hebt gekregen zegt mij genoeg. Ik geloof nl echt niet dat je die zomaar krijgt. Je eerlijke mening geven, kan nl op verschillende manieren.;)
    En ook hier zitten vrouwen al dan niet truttig of met gierende hormonen dus tja.. of het wat uitmaakt of dat op een ander niveau gebeurt:(
    Over abortus, daar wordt men hier ook niet 'vrolijk' van.
    Het is natuurlijk ook wel een heeel gevoelig onderwerp en ja daar krijg je gevoelige reacties op. Dus geen idee hoe er hier op jouw verhaal gereageerd was.
    Zo.. dat lucht op..
    Nu ken ik je natuurlijk niet dus misschien heb ik nu een totaal verkeerd beeld van je maar dit is wat er dus eerlijk gezegd in mij op komt.

14. adi

adi Niet meer actief

Helemaal mee eens.

Ik veroordeel niemand, maar kan me indenken dat je hier ook heftige reacties kunt verwachten bij gevoelige onderwerpen zoals abortus (dit naar aanleiding van veel andere discussies over dit onderwerp). En hier zitten ook vrouwen van alle 'slagen': recht voor hun raap, truttig, vol hormonen, of juist niet enz. Net zoals in het 'echte' leven ;)

Maar welkom hier, al had ik mijn tijd hier niet op deze manier begonnen eerlijk gezegd.

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Grappig, de laatste 2 weken zijn er ook hier vaak discussies geweest over hoe we met elkaar om moeten gaan.
    Er zijn ook mensen gebanned, dus ik weet niet of dit forum nu zoveel anders is dan die waar je vandaan komt.

Ik denk dat je op elke forum over zwangerschap ed, waar voornamelijk vrouwen zitten wel discussies krijgt en er harde woorden naar elkaar geslingerd worden als het over abortus gaat enzo.

De kunst is om niet te gaan schelden, gewoon netjes te blijven in je mening, dan word je denk ik niet zo snel gebanned hier.

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wat ook grappig is, is dat mensen gelijk al een mening klaar hebben over je, zo zie je maar weer, overal hetzelfde ;)

Meiden, ik snap best dat ze haar ei even kwijt wil, ik zou ook balen als ik gebanned was. Mag ze toch best ff doen?

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ten opzichte van het andere forum vind ik dit topic niet echt netjes. Ik doe hem dan ook dicht.
    Elmo

Deel Deze Pagina