Is dit normaal bij het huren van een huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door loncocacola, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Nou je wil niet weten hoe ik hier het huis aantrof , op alle kamers letterlijk een ander lelijk behang dat we zelf eraf moesten halen .. zo vies als maar kan want wij hebben alles zelf moeten poetsen en toen ik bij het toilet aankwam heb ik dus even heel snel de woningstichting gebeld en gezegd dat ik dus niet van plan was om met mijn zwangere buik de pis van iemand anders van de muren te gaan schrobben .... dat zijn ze toen dus ook komen doen .. ik vond zelfs de kippeneieren in de kasten van de woonkamer zo een puinhoop ..
    Echt een schande , op de vloer zaten nog allemaal lijmresten dus zeil was ook geen optie .. dus dat schoon opleveren houd gewoon in dat er geen papieren of puin meer slingert maar volgens mij niet dat alles echt schoon is ..

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ligt er inderdaad aan wat er in het contract of met verhuurder en/of exhuurders is afgesproken.

Wij hadden een particuliere huurwoning en bij de verhuizing hebben we in overleg met de nieuwe bewoners ( die al te wachten stonden buiten ) gevraagd of we alles schoon moesten maken, maar dat hoefde niet van hun.

Deel Deze Pagina