Koperspiraal en kramp

Discussion in 'Anticonceptie' started by Jo85, Aug 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik heb vorige week vrijdag mijn koperspiraal laten plaatsen.
    Maar nu heb ik telkens een kramp gevoel in mijn onderbuik. Hoe lang mag/zal dit aanhouden.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Voordat ik zwanger was, heb ik er een laten plaatsen en heb toen 2 wkn kramp en bloedverlies gehad. Net of mijn lichaam het met geweld eruit wilde werken. Na de geboorte van mijn beide zoontjes heb ik er ook een laten plaatsen en toen heb ik amper buikkramp gehad. Alleen even na het plaatsen. Ik zou het even een paar dagen aanzien.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Het nadeel is een beetje dat we woensdag op vakantie gaan.
    En ik dus in een ander land zit met "slechte" medische zorg.
    Ik hoop dat het snel over is....
    Bah kan niet eens een sprintje trekken achter mijn dochter aan.

4. Kundera

Kundera Actief lid

Aug 14, 2013
    488
    328
    63
    Ik had het tot de eerste menstruatie na het plaatsen van het spiraaltje. Nu merk ik er helemaal niks meer van.

5. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

Sep 19, 2014
    1,516
    0
    36
    De eerste 2 weken na het plaatsen had ik zo nu en dan krampen. Daarna was het soms tot aan de eerste menstruatie.
    Ik zou als ik jou was, wat paracetamol mee nemen voor als je echt last hebt van de krampen. Heb ik, in de eerste maand na het plaatsen, soms ook genomen. Mijn kleine boef vond bij het op tillen het leuk om me een knietje te geven ter hoogte van mij baarmoeder ;) dan voelde ik de krampen op komen ;)

6. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Ik heb het gehad zolang het spiraalje erin zat. In mijn geval dus 1,5jr. Ik was er aan gewend geraakt, dus voelde het niet echt meer. Pas toen ie eruit was, voelde het echt als een verademing..

7. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Dat heeft hier ook een aantal weken geduurd.

Share This Page