dat er op andere plekken voor Zwangerschapspagina.nl word geadverteerd? Zoja? Waar! Laat het weten! Heb jij zwangerschapspagina via een advertentie gevonden? Toevallig heb ik mijn insiders pakket mogen ophalen en er stond in het campagne boekje dat oa: Zwangerschapspagina.nl een goede plek was om wat van je te laten horen was.. dus ik dacht misschien heeft iemand anders het ook wel gelezen!
Haha, nee. Ik ben wel via ZP op een andere website gekomen (waar je informatiepakketten, laten we het daarop houden, kon aanvragen) en bij hen stond er wel een vraag; 'Hoe heb je ons gevonden?', met 'via zwangerschapspagina' tussen de antwoorden. Maar goed, dat zal wel gewoon een samenwerking geweest zijn, meer dan dat heb ik nooit gezien Weet je wat goede reclame geweest zou zijn? Als het idee achter die armbandjes toen door was gezet! Ik moest trouwens meteen aan het wodka-pakket denken, vond het zo raar dat zij ZP aanraadden.. Maar de pyjamapapjes zijn er zeker ook vanaf vandaag?
Ik heb ze van Nestlé inderdaad vandaag opgehaald.. stond al 2-3 dagen bij mijn Kiala punt maar ik moest wachten tot ML kon halen voor mij !