hoi dames! ik ben pas in Duitsland geweest en heb daar een grote pak luiers babylove gekocht, echt top en goedkoper als de Kruidvat luiers die ik nu gebruik! ze vertelde mij dat ik de ook via de site kon bestellen als ik een pasje aanmaakte, dus dat heb ik gedaan. alleen nu wil ik nieuwe bestellen alleen op de site zijn ze duurder waardoor ik dus duurder uit ben al de Kruidvat luiers iemand ervaring mee? ik woon niet echt in de buurt van de grens dus geen optie om er ff voor op en neer te gaan....
Probeer anders een keer de luiers van de lidl, ik vind ze vergelijkbaar met kruidvat maar vele malen goedkoper en meer per pak.
ok.. geen ervaring mee, misschien die maar eens proberen dan iemand nog meer goede ervaringen over luiers lidl in vergelijking tot kruidvat? pampers lekt hier door, tot nu toe kruitvat het beste (en babylove maar niet aan te komen helaas ben ik bang)
Ik vond deze luiers echt vreselijk. Rottige pasvorm, luieruitslag. Ik heb het pak halfvol weg gegooid. Vind het zo grappig dat echt ieder kindje anders op luiers reageert. Hier alleen pampers, en bij een volgende wasbaar.