Onze dochter bijna 3. Is nu al zeker een maand of 3 zindelijk. Dus lekker geen luier maar aan. Sins de laatste 1,5 week heeft ze zeker al 3 keer in bed geplast. Nu moet ik er bij vertellen dat we nu 3 weken in ons nieuwe huis wonen. En dat ze over een kleine 1,5 week jarig is. Wat kan dit zijn? Misschien toch een beetje stress? En wat kunnen we er aan doen?
Heel herkenbaar. Mijn 3,5 jarige heeft wel vaker dit soort periodes gehad. En echte stress ervaart zij volgens mij niet zo, ik vermoed dat het bij haar eerder iets met blaasontsteking te maken heeft. Dan plast ze opeens weer 2 nachten in haar bed, en ben ik het al snel zat, dat bed verschonen. Dan krijgt ze volgende paar nachten gewoon weer een luierbroekje aan, die dan eigenlijk altijd weer droog zijn. Dus na een paar dagen laten we hem weer uit, tot de volgende plasperiode er weer is
Tja je zegt het al stress vsn het verhuizen haar verjaardag die komt. Mijn zoon is ook de nachten ook zindelijk en heeft een paar weken terug ook een aantal nachten in bed geplast. Heb hem gewoon een luier aan gedaan tot het wat rustiger werd voor hem en hij zich beter voelde. Door drukte en stress kunnen ze een terug val krijgen